۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۸۲۶۶۴
در سومین روز؛

كاروان مشایه الاهواز در کوت سید نعیم بیتوته می کند

کاروان پیاده روی مشایه الاهواز در سومین روز حرکت خود در کوت سید نعیم بیتوته می کند.
حرکت کاروان ۴۰ هزار نفری زائران اربعین از اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بزرگترین كاروان پیاده روی اربعین حسینی مشایه الاهواز، روز سوم حرکت را صبح امروز از کوی سیاحی و عین دوی اهواز آغاز کرد.

این پیاده روی که وارد روز سوم شده است از ساعت 7 آغاز و شب هنگام در کوت سید نعیم از توابع شهرستان دشت آزادگان خاتمه می یابد.

شرکت کنندگان در طول مسیر با گذر از قبرستان سیدهادی و روستاهای عبوده و دهکده برای ادای نماز و استراحت میهمان ساکنان اهالی حمیدیه خواهند بود و در مواکب و خانه های معین شده حضور پیدا می کنند.

حرکت کاروان مشایه الاهواز پس از استراحت و ادای نماز در سومین روز به کوت سید نعیم ختم می شود و در آنجا نیز پس از بیتوته، فردا(26مهرماه) به سوی سوسنگرد ادامه خواهد یافت.

روز گذشته نیز اجتماع بزرگ مشایه الاهواز در کوی سیاحی برگزار شد و طی آن شرکت کنندگان در پیاده روی که از سه مسیر اسماعيليه، حردان و روستای شموس و الهایی حرکت کرده بودند رأس ساعت 16 در کوی سیاحی تجمع و پس از قرائت زیارت عاشوا، شب را در کوی سیاحی و عین دو سپری کردند و صبح امروز به پیاده روی خود ادامه دادند.

لازم به ذکر است، کاروان پیاده روی مشایه الاهواز همه ساله از 5 صفر حرکت خود را از مناطق حاشیه ای و کم برخوردار اهواز آغاز می کند که امسال وارد پنجمین سال خود شده و جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر از در آن شرکت می کنند./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات