۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۸۲۶۶۰
معاون تهذیب حوزه علمیه همدان:

مستکبران جهان راهی به جز نابودی نخواهند داشت

حجت الاسلام ملیحی گفت: مسلمانان در صورتی می توانند در مقابل مشرکان پیروز شوند که مسلح به سلاح ایمان و عمل صالح شوند و در غیر این صورت مغلوب خواهند شد.
حجت الاسلام محمدرضا ملیحی

حجت الاسلام سید محمدرضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: قرآن کریم مسیر مستکبران جهان را نابودی می داند.

وی با اشاره به آیه دوازدهم سوره توبه ادامه داد: به تعبیر قرآن کریم لازم است تا در مقابل مشرکانی که با ما عهد بسته و بر عهد خود پایبند نبوده اند، ایستادگی کنیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان تصریح کرد: هر جا که مسلمانان در برابر مشرکانی که قصد غلبه و مستعمره کردن آن ها را داشته ایستادگی کرد ه اند، پیروز بوده و در جایی که کوتاه آمدند ضربه دیده اند.

وی در ادامه افزود: با مقاومت مسلمانان خداوند ترسی را در دل مشرکان می اندازد که سبب می شود تا آن ها از موضع خصمانه خود در برابر اهل ایمان و تقوا عدول کنند.

حجت الاسلام ملیحی ابراز داشت: مسلمانان در صورتی می توانند در مقابل مشرکان پیروز شوند که مسلح به سلاح ایمان و عمل صالح شوند و در غیر این صورت مغلوب خواهند شد.

وی افزود: از آن جا که دشمنان ما فریبکار بوده و از همه ابزارهای خود در جهت نابودی ما استفاده می کنند، از این رو آن ها به ظاهر دست دوستی دراز کرده اما در باطن برای نابودی ما برنامه ریزی می کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: آمریکا امروزه به عنوان مستکبر همواره به دنبال تامین منافع خود از مصادره کردن منافع دیگر کشورها بوده و در این راه از انجام هر کاری دریغ نمی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت و ملت ایران اسلامی همچون گذشته استوار بوده و هیچ فریب دسیسه های دشمنان را از جمله شایعه پراکنی ها و دخالت های آن ها نخواهند خورد، تا به یاری خدا از سد همه چالش ها عبور کنیم./979/ت303/ب1

ارسال نظرات