۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۸۲۶۴۷
با حضور در بیمارستان بعثت همدان؛

آیت الله موسوی اصفهانی از طلبه مضروب همدانی عیادت کرد

آیت الله موسوی اصفهانی به همراه چند تن از مدیران حوزه علمیه همدان برای عیادت طلبه مضروب به بیمارستان بعثت همدان رفته و پس از عیادت، از روند درمانی وی مطلع شدند.
دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با جانباز مدافع حرم

حجت الاسلام جواد خزایی مدیر مدرسه آیت الله آخوند همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به حمله شخصی به یک روحانی و همسرش اظهار داشت: روز دوشنبه فردی با ورود به منزل شخصی حجت الاسلام حسینی بعد از مضروب ساختن وی و همسرش از محل متواری می شود.

وی با محکوم کردن این گونه رفتارهای ناهنجار اجتماعی اظهار داشت: هنوز از ابعاد این حادثه چیزی مشخص نیست و انگیزه فرد ضارب تاکنون به دلیل متواری بودن وی مجهول مانده است و باید تا دستگیری وی به وسیله پلیس منتظر ماند.

مدیر حوزه علمیه آیت الله آخوند همدان ادامه داد: حجت الاسلام سید رسول حسینی از طلاب حوزه علمیه همدان است که در امر تبلیغ و ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) فعالیت دارد.

گفتنی است عصر دیروز آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان به همراه چند تن از مدیران حوزه علمیه همدان برای عیادت طلبه مضروب به بیمارستان بعثت همدان رفته و پس از عیادت از روند درمانی وی مطلع شدند./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات