۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۲۶۴۴

انتخاب هیأت مدیره جدید انجمن تعلیم و تربیت حوزه

انتخابات هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره و بازرسان انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه با حضور آیت الله اعرافی برگزار شد.
مرکز مدیریت حوزه های علمیه انجمن تعلیم و تربیت

به گزارش خبرگزاری رسا، هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه  شامگاه سه شنبه در سالن جلسات انجمن های علمی حوزه با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام  کاظمی در این مراسم ابراز داشت: موضوعات تربیتی مناسب و به روز، منظم برگزار شدن جلسات هیئت مدیره، تنوع در دستور جلسات نیز از جنبه های مثبت این دوره انجمن بوده است.

وی  در خصوص اسناد مالی انجمن گفت:  طی چند مرحله فاکتور و هزینه ها کنترل و از نظر اعتبار مورد بررسی قرارگرفت و در خصوص مصوبات جلسات و طرح هایی که به حال خود رها شده بود و یا طرح هایی که به تصویب رسیده، اما نتیجه قابل توجهی نداشت تصمیم گیری شد.

بازرس ششمین دوره انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه بیان کرد: 15کمیته تصویباتی با موضوعات مختلف داشتند که برخی از آن ها جلسات اولیه اش برگزار شده؛ اما بعد از مدتی تعطیل گردید.

وی در خصوص پیشنهادات به منظور کارایی بیشترانجمن عنوان کرد: عملکرد 14 ساله انجمن بازنگری شود و حضور بیشتر اعضای هیئت مدیره در محل انجمن نیز می تواند مؤثر باشد.

حجت الاسلام کاظمی گفت: سایت انجمن چند دوره مطرح شده، اما به سرانجام مطلوبی نرسیده  و اطلاع رسانی از فعالیت هایی که در حوزه  تعلیم و تربیت صورت می گیرد ضروری است؛ زمینه سازی به منظور ایجاد انگیزه به منظور حضور حداکثری اعضا در جلسات انجمن اندیشیده شود.

گفتنی است، در انتخابات هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه  حجج اسلام والمسلمین و آقایان، زارعان با 33 رأی،  نوروزی 30 رأی، موسوی نسب قمی 25 رأی، حسینی پناه 22 رأی، کاظمی 20 رأی، اخوی 19 رأی، موسوی نسب کرمانی 18 رأی به عنوان اعضای هیئت مدیره و داوودی و حسینی به عنوان اعضای علی البدل و  نیز آقایان شکر  اللهی با 28 رأی و شهامت با 21 رأی به عنوان بازرس و کامرانیان به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه گفت: علی رغم فقدان بودجه، مجموعه ای از اقدامات را پایه ریزی کردیم و برای نخستین بار حوزه علمیه از اسناد کلان بالا دستی عبور کرده و درختواره رشته ای آن در ۱۱ حوزه دانشی تعریف گردیده است. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات