۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۸۲۶۳۶
معاون حوزه استان ایلام:

راهپیمایی اربعین حسینی نمایش اتحاد شیعیان جهان است

معاون آموزشی حوزه علمیه استان ایلام گفت: عاشقان اهل بیت هر ساله از اقصی نقاط جهان در این نمایش بزرگ اتحاد شرکت می کنند که خود نیز بیانگر بزرگی مکتب حسینی است.
تقوایی

حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان ایلام، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی نمایش اتحاد شیعیان جهان است.

وی افزود: دشمنان اسلام و مکتب شیعه به خوبی می دانند که این راهپیمایی دشمن شکن بوده و نمایش عالی متحد شدن شیعیان است.

حجت الاسلام تقوایی خاطرنشان کرد: این حرکت بزرگ و عظیم که هر ساله به شرکت عاشقان اهل بیت علیهم السلام انجام می شود خاری در چشم دشمنان دین و مذهب است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: عاشقان اهل بیت هر ساله از اقصی نقاط جهان در این نمایش بزرگ اتحاد شرکت می کنند که خود نیز بیانگر بزرگی مکتب حسینی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما در استان مرزی و نزدیک ترین و امن ترین مرز را با کشور عراق داریم باید در تکریم زائران حسینی کوشا باشیم و خوشبختانه هر سال مردم ایلام کارنامه درخشانی را از خود به جای می گذارند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه طلاب و ورحانیان باید در صف اول خدمت با زائران باشند، تاکید کرد: حوزه علمیه استان ایلام همواره در خدمت زائران بوده و هرسال خدمات خود را برای رفاه و تردد آسان آنها بیشتر می کند.

حجت الاسلام تقوایی گفت: این حرکت عظیم پیاده روی اربعین باید تقویت شود و این امر مستلزم ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی است./۸۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات