۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۸۲۶۲۴
مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

دومین نشست «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری» برگزار می‌شود

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز ۲۰۱۸» خبر داد.
اصول حاکم بر رسانه

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، مرتضی شفیعی از برگزاری دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» خبر داد و اظهار داشت: پس از برگزاری موفق نخستین دوره آموزشی و استقبال اهالی رسانه؛ هفته جاری دومین کارگاه یک روزه با محوریت رویداد بین المللی تبریز 2018 برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه‌ای در توسعه صنعت گردشگری، نقش تبلیغات رسانه‌ها در صنعت گردشگری و تحلیل نقش آموزشی وسایل ارتباط جمعی در توسعه صنعت گردشگری از جمله محورهای دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» خواهد بود.

شفیعی ادامه داد: بررسی نقش رسانه های بومی و مجلی در توسعه فرهنگی گردشگری، تاثیر انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در توسعه گردشگری و همچنین نقش گردشگری، در توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست از دیگر محورهای موضوعی دومین نشست خواهد بود.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، کانون فرهنگ، هنر و ادب تبریز، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در برگزاری این نشست همکاری خواهند داشت.

وی با بیان این‌که حضور در دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» برای عموم فعالان رسانه‌ای و علاقه‌مندان آزاد است، گفت: به تمامی شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی؛ گواهینامه‌ رسمی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد اعطا خواهد شد.

گفتنی است، دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» از ساعت 8 صبح چهارشنبه 25 ماه جاری در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود./۹۳۵/د103/ب1

ارسال نظرات