۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۵۸۲۶۲۳
با سخنرانی آیت الله میرباقری؛

اجتماع بزرگ طلاب مجمع الذاکرین قم برگزار شد

اجتماع بزرگ طلاب مجمع الذاکرین قم با سخنرانی آیت الله میرباقری و مدیحه سرایی حاج منصور ارضی برگزار شد.
اجتماع مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع بزرگ مجمع الذاکرین طلاب و مبلغان حوزه علمیه قم به مناسبت سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) شامگاه سه شنبه در محل مصلی قدس قم برگزار شد.

در این مراسم که از سوی مؤسسه فرهنگی تبلیغی حداث الحسین(ع) برگزار شد، جمع زیادی از اساتید، پژوهشگران و مبلغان اربعین حسینی حضور داشتند تا برای سفر فرهنگی تبلیغی بزرگ در ایام اربعین به مسیر نجف تا کربلا آماده شوند.

آیت الله سید محمدمهدی میرباقری نماینده مجلس خبرگان رهبری که سخنران ویژه این اجتماع بود در جمع طلاب به بیان نکاتی در ارتباط با جایگاه اهل بیت(ع) پرداخت و تأکید کرد که ائمه میزان سنجش اعمال ما هستند نه این که ما بخواهیم اعمال آنها را تحلیل کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خودتان را بکنید که مردم را به سمت اهل بیت(ع) دعوت کنید یکی از این مسیرها مسیر امام حسین(ع) و اشک و روضه است و شما طلبه ها و مبلغان توفیق واسطه بودن بین مردم و اهل بیت(ع) را پیدا کرده اید که باید قدر آن را بدانید.

حاج منصور ارضی از ذاکران برجسته اهل بیت(ع) و حجت الاسلام محمد میرزا محمدی نیز در پایان این اجتماع به روضه خوانی و مدیحه سرایی در رثای شهادت امام حسن مجتبی(ع) پرداختند.

یادآور می شود، در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه کتب و محصولات فرهنگی مؤسسه حداث الحسین(ع) برپا و این محصولات با تخفیف ویژه به طلاب عرضه می شد./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات