۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۸۲۵۸۶
در چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم؛

۲۲ نخبه قرآنی خراسان رضوی درخشیدند

۲۲ نخبه قرآنی خراسان رضوی در چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم درخشیدند.
اختتامیه مسابقات قرآن کریم با حضور آیت الله سید احمد خاتمی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم در رشته های حفظ 10، حفظ 20، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و بخش معارفی در اراک برگزار شد.

نخبگان خواهر و برادر قران کریم خراسان رضوی در چهل و یکیمن دوره مسابقات قران کریم در رشته های حفظ 10، حفظ 20، حفظ کل، قرائت تحقیق و بخش معارفی ویژه آقایان شامل رشته های حفظ موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف و تفسیر قران موفق به کسب 22 مقام شدند.

کسب 16 مقام برتر توسط برادران نخبه قرانی خراسان رضوی در چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم

در این دوره از مسابقات قران کریم در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق حسین پور کویر و مختار دهقان حائز رتبه عالی و سید امید حسینی نژاد و مهدی شجاع شایسته تقدیر شدند.

در رشته حفظ کل نیز رضا گلشاهی رتبه ممتاز را کسب کرد و محمد خاکپور شایبسته تقدیر شد؛ همچنین سید حجت ترحمی و سید حامد حسینی در رشته قرائت ترتیل حائز رتبه عالی شدند.

در حفظ 10 جزء علی سبزه موفق به کسب رتبه عالی شد و در حفظ 20 جزء رضا حسنی، حائز رتبه ممتاز شد و سعید قره داشی و حسام فیوضی رتبه عالی را کسب کردند.

در بخش معارفی ویژه آقایان در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم هاشم وحیدیان با امتیاز 108.15 رتبه اول را کسب کرد و در رشته حفظ و معارف علی فتحی با امتیاز 66.30 شایسته تقدیر شد.

محمدرضا بخشی با امتیاز ۸۷.۴۵ و سیدمجتبی جلیل‌زاده با امتیاز ۷۷.۳۵ در رشته تفسیر قرآن کریم به ترتیب رتبه اول و چهارم را کسب کردند.

کسب 6 مقام برتر توسط بانوان نخبه قرانی خراسان رضوی در چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم

بانوان نخبه قرانی خراسان رضوی در چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم موفق به کسب 6 مقام برتر در رشته های مختلف شدند.

در رشته قرائت ترتیل فرزانه کلالی رتبه عالی را کسب کرد و در رشته قرائت تحقیق مرضیه میرزایی پور نیز حائز رتبه عالی شد.

در حفظ 10 چزء علیه مهدوی خواه رتبه ممتاز را کسب نمود و در حفظ 20 جزء رویا فضائلی حائز رتبه عالی و فاطمه خالقی شایسته تقدیر شد.

در بخش معارفی نیز در رشته حفظ و معارف نرگس شرفی مقام اول را کسب کرد.

صبح امروز مراسم استقبال از بانوان نخبه قرآنی خراسان رضوی با حضور رئیس اداره امور قرآنی و مشاور مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در امور بانوان در محل ایستگاه راه آهن مشهد برگزار شد.

لازم به ذکر است چهل و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح ۱۰ مهرماه در اراک آغاز و ۲۳ مهرماه به کار خود پایان داد./۸۶۱/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات