۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۸۲۵۷۸
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری:

القای رسیدن کشور به بن بست حرف دشمن است

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که القای رسیدن کشور به بن بست حرف دشمن است، گفت: متأسفانه چنین سخنانی از سوی برخی ها در داخل به طور مداوم تکرار می شود.
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حجت الاسلام جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در این کشور از ریل انقلابی بودن خارج شده اند، گفت: تسلیم غرب شدن به معنای فراهم کردن مسیر سلطه و نفوذ دشمن بر کشور است.

وی با بیان این که القای رسیدن کشور به بن بست حرف دشمن است، افزود: متأسفانه چنین سخنانی از سوی برخی ها در داخل به طور مداوم تکرار می شود.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که مقام معظم رهبری پاسخ این عده را به صراحت و روشنی بیان کردند، خاطرنشان کرد: افرادی که در گذشته نیز سخن از مذاکره می زدند امروز و پس از یک تجربه تلخی همچون برجام بار دیگر موضوع بن بست رسیدن را مطرح می کنند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که طرح موضوع به بن رسیدن کشور به معنای تسلیم شدن در برابر زیاده خواهی ها و خواسته های نامشروع آمریکایی ها است، تصریح کرد: هیچ ایرانی با غیرتی نمی پذیرد که زیر بار سلطه آمریکایی ها برود.

وی با اشاره به این که معنای سلطه آمریکا بر کشورها را این روزها در سخنان مقامات آمریکایی در خصوص عربستان به وضوح می بینیم، خاطرنشان کرد: ملت غیور و مقاوم ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نخواهند داد که آمریکایی ها همانند آنچه که امروز در خصوص سعودی ها می بینیم با آنها رفتار کنند.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که آمریکایی ها این آرزو که یک رو بار دیگر به ایران اسلامی بازگردند و چتر سلطه خود را بر ملت ایران بگسترانند با خود به گور خواهند برد، بیان داشت: انقلاب اسلامی برای استقلال ملت بزرگ ایران به وقوع پیوست و امروز این ملت در سایه این انقلاب آزادانه تصمیم می گیرند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که مسؤولان کشور مراقب هربه های مقامات غربی در راستای پروژه نفوذ به کشورمان باشند، خاطرنشان کرد: در مسأله FATF باید دقت و هوشیاری مسؤولان به ویژه دولت و مجلس بسیار بیشتر باشد.

وی با اشاره به این که این چنین کنوانسیون هایی معمولاً با هدف سلطه و نفوذ بر سایر کشورهای جهان از سوی غربی ها طراحی و تدوین می شود، تصریح کرد: نباید بگذاریم به واسطه چنین طرح و لوایحی بسترهای نفوذ بیگانگان بر کشورمان فراهم شود./۹۵۰/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات