۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۸۲۵۷۱
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

اعزام بیش از ۵۰۰ طلبه لرستانی به پیاده روی اربعین

مدیر حوزه علمیه لرستان از اعزامی بیش از ۵۰۰ طلبه به مراسم پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: هدف از این اعزام تبیین و ترویج اهداف قیام عاشورا بین زائران است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اعزام طلاب به راهپیمایی پیاده روی اربعین اشاره کرد و بیان داشت: سال گذشته 517 طلبه لرستانی به این کنگره عظیم اعزام شدند.

وی افزود: امسال نیز همین تعداد طلبه لرستانی از همه مدارس علمیه استان به پیاده روی اربعین اعزام می شود و در جمع زائران اربعین فعالیت تبلیغی خواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: هر یک از طلاب به عنوان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در عرصه تبلیغی و در جمع زائران فعالیت خواهند داشت و رعایت همه جوانب تبلیغی از سوی طلاب اعزامی ضروری است.

وی اظهار داشت: از بین طلاب برادر افرادی که قدرت بیان و توانایی تبلیغی بالایی دارند به مراسم پیاده روی اربعین حسینی اعزام می شوند تا بایدها و نبایدها را بین زائران گوشزد کنند.

حجت الاسلام میناپور پیاده روی اربعین را حرکتی مردمی و عظیم عنوان کرد و گفت: حضور مسلمانان در این کنگره عظیم هر ساله اقتدار و اتحاد جهان اسلام را به رخ جهانیان می کشاند.

مدیر حوزه علمیه لرستان اظهار کرد: حضور طلاب و مبلغان در مراسم پیاده روی اربعین و انجام فعالیت تبلیغی در راستای توجه به بعد معنوی و فرهنگی این کنگره عظیم ضروری است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات