۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۸۲۵۶۵
حجت الاسلام صیادی مطرح کرد؛

فعالیت تبلیغی ۶۰ مبلغ تا پایان ماه صفر

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر گفت: ۶۰ مبلغ بومی و غیر بومی در این شهرستان تا پایان ماه صفر فعالیت دارند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مبلغان بومی این شهرستان در طول سال در مساجد، مدارس و مراکز علمی و فرهنگی و آموزشی فعالیت دارند.

وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت مبلغان غیر بومی در مناسبت های خاص در طول سال افزود: در ماه صفر نیز افزون بر فعالیت مبلغان بومی از ظرفیت تبلیغی مبلغان غیربومی نیز بهره مند می شویم.

حجت الاسلام صیادی با اشاره به فعالیت 60 مبلغ در شهرستان پلدختر به مناسبت ماه صفر و ایام اربعین خاطرنشان کرد: 30 نفر از این مبلغان بومی و 30 نفر نیز غیربومی هستند و در راستای تبیین و ترویج اهداف قیام عاشورا فعالیت دارند.

وی هدف از اعزام مبلغان را آشنایی بیشتر مردم با ابعاد شخصیتی امام حسین(ع)، اربعین حسینی و ایجاد امید و نشاط در جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام صیادی به برگزاری جلسات گفتمان دینی با حضور مبلغان اشاره و عنوان کرد: این گفتمان ها با محوریت اربعین، حضور در مراسم پیاده روی اربعین، زیارت اربعین و اهداف قیام عاشورا برگزار می شوند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر بیان داشت: گفتمان‌های دینی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جنگ نرم دشمنان تأثیرگذار هستند.

وی در ادامه یادآور شد: اداره تبلیغات اسلامی پلدختر در شش‌ ماهه اول امسال بیش از ۴۰ گفتمان دینی با موضوع‌های سواد رسانه‌ای، آسیب‌های اجتماعی، ازدواج آسان، سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب، طلاق، مواد مخدر، خودکشی در سطح مساجد، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مدارس این شهرستان برگزار کرده است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات