۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۸۲۵۶۳
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ایلام خبر داد؛

راه‌اندازی ۲۲ پایگاه جمع‌آوری نذورات مردمی در مسیر زائران اربعین در استان ایلام

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: به‌منظور جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات زائران اربعین و عتبات عالیات، تعداد ۲۲ پایگاه در شهرستان‌های مسیر تردد زائران اربعین توسط کمیته امداد راه‌اندازی می‌شود.
رضایی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، ضیاء رضایی، مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام  امروز در دیدار با فرماندار مهران، اظهار کرد: به‌منظور جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات زائران اربعین و عتبات عالیات، تعداد 22 پایگاه در شهرستان‌های مسیر تردد زائران اربعین توسط کمیته امداد راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در این پایگاه‌ها علاوه بر جمع‌آوری صدقات، کمک‌ها و نذورات مردمی زائران اربعین که از طریق مرز مهران در این استان راهی عتبات عالیات می‌شوند خدماتی نیز به زائران اربعین ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، بابیان اینکه این نهاد هرساله از ظرفیت اربعین و مرز مهران به‌منظور کمک به نیازمندان و مددجویان این استان استفاده می‌کند، یادآور شد: زائران اربعین و عتبات عالیات سال گذشته از طریق پایگاه‌های جمع‌آوری کمک در مرز مهران 207 میلیون تومان صدقات پرداخت کردند.

رضایی ابراز کرد: کمیته امداد این استان امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کند از ظرفیت بزرگ مرز مهران و زائران عتبات عالیات برای کمک به نیازمندان و محرومان استفاده کند که به همین خاطر علاوه بر مرز مهران در همه شهرستان‌های مسیر گذر زائران عتبات عالیات پایگاه‌هایی راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: در مرز مهران نیز علاوه بر جمع‌آوری صدقات و کمک‌های مردمی، نذوراتی که توسط مردم نیکوکار تحویل این نهاد می‌شود بین زائران عتبات عالیات توزیع خواهد شد.

رضایی افزود: ازآنجایی‌که در طول مراسم اربعین تعدادی از کارکنان این نهاد در شهرستان مهران مستقر می‌شوند از فرمانداری مهران تقاضامندیم در این زمینه همکاری‌های لازم را با این نهاد داشته باشد./۸۷۹/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات