۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۸۲۵۶۲
حجت الاسلام جعفرپور:

سلاح علم و استدلال لازمه پاسخگویی به شبهات فرهنگی است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از مبلغان به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی یاد کرد و گفت: این قشر با سلاح علم و استدلال باید پاسخگوی شبهات فرهنگی باشند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ۱۰۰ مبلغ و مبلغه به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت دارند.

وی افزود: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر نیز افزون بر بهره مندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان بومی در شهرستان بروجرد از حضور و فعالیت مبلغان غیربومی نیز بهره مند خواهیم شد.

حجت الاسلام جعفرپور بزرگ ‌ترین و مهم‌ ترین هدف اعزام مبلغان را تعمیق بخشیدن به باورهای دینی و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در سطح جامعه عنوان کرد.

وی در ادامه از مبلغان به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی یاد کرد و گفت: مبلغان باید با سلاح علم، منطق و استدلال به شبهات و هجمه‌های فرهنگی دشمنان پاسخ دهند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد بر ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمنان تأکید کرد و اظهار داشت: هدف دشمن ضربه زدن به قشر جوان بوده و با بصیرت بخشی بین نسل نو جلوی توطئه های فرهنگی دشمنان گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمن جدا کردن جوانان از انقلاب است و راه مقابله با این توطئه دشمن تحکیم بخشی به باور و اعتقادات این قشر است، باید نسل جوان را با ارزش ها و آرمان های انقلاب آشنا ساخت و در این زمینه باید از فرصت های تبلیغی بهره مند شد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات