۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۸۲۵۵۰
مسؤول فرهنگی سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی:

هزینه تسلیم در برابر دشمن به‌مراتب بیشتر از مقاومت است

مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه برخی چنین القا می‌کنند که اگر در مقابل دشمن تسلیم بشویم مشکلات ما برطرف می‌شود، گفت: این در حالی است که هزینه تسلیم به‌مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است.
رویکرد خصمانه ترامپ علیه ایران

حجت‌الاسلام امید رحمانی، مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به اقدامات دشمنان برای سیاه‌نمایی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، افزود: دشمن فرهنگ امید به بیگانه را تزریق کرده و می‌کند و متأسفانه از بعضی از قلم‌ها و گفتارها هم پیدا است که نسخه شفابخش را تسلیم می‌دانند و چنین القا می‌کنند که اگر تسلیم بشویم مشکلات ما برطرف می‌شود.

وی اضافه کرد: اما سخن خدا این است که اگر تسلیم شدید مشکلات دنیای شما دو برابر یا چند برابر می‌شود، مشکلات اخروی شما هم چند برابر شده و دست عنایت خداوند از سر شما برداشته می‌شود.

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه هزینه تسلیم به‌مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است، گفت: برخی از کشورها ازجمله لیبی دست‌های تسلیم خود را هم در برابر آمریکا بلند کردند اما آمریکا دست برنداشت و تا سقوط قذافی پیش رفت یا مگر صدام برای آمریکا کم نوکری کرد؟

وی با اشاره به اینکه هزینه تسلیم چند برابر مقاومت است، افزود: هزینه مقاومت همراه با لذت است اما تسلیم چیزی جز ذلت با خود ندارد و ما از امام حسین (ع) آموخته‌ایم که «هیهات منا الذله».

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه دشمن در پی دوقطبی کردن جامعه است، گفت: دشمن می‌خواهد چنین القا کند که طرفداران ولایت یک‌طرف هستند و گروه دیگر از ولایت جدا شده‌اند.

مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: اما در کشور ارزشی‌های هر دو جناح، چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب خود را مطیع همراه با ولایت دانسته و می‌دانند و اجرای رهنمودهای ولایت را بر خود ملزم می‌دانند، ازاین‌رو باید گفت جامعه ما دوقطبی نیست بلکه یک رهبر دارد و همه حول این رهبر رهنمودهای او را اجرایی می‌کنند./9314//۳۰۳/خ

ارسال نظرات