۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۸۲۵۱۴
حجت الاسلام پنام:

شورای پژوهشی حوزه علمیه لرستان آغاز به کار کرد

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به راه اندازی و تشکیل شورای پژوهشی حوزه استان گفت: این شورا با هدف تبیین و ترویج فرهنگ پژوهش در مدارس استان فعالیت خود را آغاز می کند.
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه اندازی شورای پژوهش حوزه استان خبر داد و گفت: در این شورا عملکرد پژوهشی مدارس بررسی و ارزیابی می شود.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش و انجام فعالیت های پژوهشی در حوزه افزود: امسال با حضور اساتید پژوهش در مدارس، پژوهش به عنوان یک واحد درسی ارائه می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری نشست های پژوهشی در شورای پژوهش عنوان داشت: این نشست ها و جلسات با محوریت تقویت و تبیین فرهنگ پژوهش و رفع ضعف ها و ارتقای فعالیت پژوهش طلاب برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به ضرورت توسعه و ترویج فعالیت های پژوهشی در مدارس علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: رصد فعالیت های پژوهشی مدارس علمیه از اهداف مهم شورای پژوهش حوزه است.

حجت الاسلام پنام به فعالیت نشریات و وبلاگ های مدارس علمیه در زمینه امور پژوهشی اشاره کرد و گفت: در شورای پژوهشی با بررسی این عملکردها راه کارهایی نیز در راستای تقویت فعالیت این نشریات ارائه خواهد شد.

وی نهادینه سازی و تبیین فرهنگ پژوهش بین طلاب را لازمه رشد علمی و پژوهشی در حوزه عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جاری برنامه ریزی گسترده ای در زمینه تبیین این مهم در دستور کار معاونت پژوهش قرار دارد.

گفتنی است، اعضای شورای پژوهشی استان لرستان، حجت الاسلام میناپور به عنوان مسؤول این شورا، حجت الاسلام پنام دبیر شورای پژوهشی و جمعی از مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه لرستان به عنوان اعضای شورای پژوهشی معرفی شدند./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات