۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۸۲۴۷۶
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

مشکلات مردم به اقتصاد کشور گره خورده است

امام جمعه تبریز گفت: مسائل اقتصادی کشور بسیاری از مشکلات معیشتی به مردم تحمیل کرده است که در این بین اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه در تنگنا قرار داده است.
دیدار نمایندگان با آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، شب گذشته در جلسه هماهنگی و گفت‌ؤگو با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس بر تدوین برنامه های اساسی و عملیاتی جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم از سوی مسؤولان اجرایی و وکلای ملت در مجلس تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات معیشتی اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را در تنگنا قرار داده که جلوگیری از بروز تبعات بعدی آن نیازمند کاری جهادی است.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به قاطیعت برخورد دستگاه قضایی کشور با متخلفان و محتکران مواد غذایی گفت: اعمال قانون قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی بازتاب بسیار خوبی در افکار عمومی داشته است اما باید توجه داشت که برای ریشه کنی فساد دانه درشت ها باید در اولویت باشد و برخوردی قاطع صورت پذیرد.

وی با تأکید بر رسیدگی به مشکلات صنفی، توجه به اهلیت در واگذاری صنایع و پیگیری مشکلات کارگران بعضی از شرکت و مجموعه های صنعتی از دیگر مباحثی است که انتظار داری نمایندگان پیگیر آن باشند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش حماسه عاشورائیان بسیج و سپاه عاشورا در تبریز که همزمان با سراسر کشور انجام شد تقدیر کرد./۹۳۵/پ۲۰۳/ب1

ارسال نظرات