۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۸۲۴۵۷
حجت الاسلام مهدوی:

۳۰ موکب استان لرستان از زائران اربعین پذیرایی می کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برپایی ۳۰موکب لرستانی در داخل و خارج از کشور خبر داد و گفت: این موکب ها آماده پذیرایی از زائران اربعین هستند.
اربعین حسینی

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای پذیرایی از زائران اربعین 30 موکب در داخل و خارج از کشور از سوی استان لرستان برپا می شود.

وی با اشاره به حضور مبلغان در موکب های اربعین بیان داشت: 100 مبلغ خواهر و برادر در این موکب ها فعالیت خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مخاطب شناسی و انتخاب محتوای غنی را لازمه موفقیت مبلغان در عرصه تبلیغ و بهره مندی از فرصت تبلیغی اربعین عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در راستای کیفت بخشی به فعالیت‌ موکب‌ها در قالب برگزاری جلسات هماهنگی و آموزشی با حضور مبلغان، تشکل های دینی و مردمی، مسؤولان موکب ها، مدیران دستگاه های مرتبط اقدامات لازم انجام شده است.

پیاده روی اربعین، موجب هراس دشمنان است

حجت الاسلام مهدوی پیاده روی اربعین و حضور گسترده مردم در این کنگره عظیم را نمایش از وحدت خواند و گفت: این شور موجب هراس دشمنان اسلام شده است.

وی بر ضرورت بهره مندی از این فرصت طلایی در راستای نهادینه سازی ارزش ها و تقویت وحدت امت اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: مبلغان اعزامی باید از این فرصت تبلیغی که در اختیار دارند نهایت استفاده را داشته باشند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات