۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۵۸۲۴۵۴
معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد خبر داد؛

فعالیت تبلیغی ۱۰ طلبه در مواکب اربعین حسینی

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از اعزام مبلغ به موکب های اربعین خارج از کشور خبر داد و گفت: حدود ۱۰ طلبه مبلغ از مدرسه علمیه خواهران فاطمیه خرم آباد به این موکب ها اعزام می شود.
خواهران طلبه

سمیه موحدی، معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: خواهران طلبه این مدرسه در عرصه تبلیغ فعالیتی چشم گیر دارند.

وی با اشاره به 200 طلبه فارغ التحصیل از مدرسه علمیه فاطمیه افزود: در عرصه های مختلف و تبلیغی همواره از ظرفیت تبلیغی بیشتر این طلاب استفاده می شود.

موحدی با اشاره به فعالیت تبلیغی بیش از 170 طلبه مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد در پایگاه های بسیج، مدارس، مساجد و مراکز علمی و دانشگاهی عنوان داشت: فعالیت خواهران مبلغ امری ضروری در راستای نهادینه سازی ارزش ها و تقویت باورهای دینی جوانان است.

وی در ادامه از اعزام مبلغ به موکب های اربعین خارج از کشور خبر داد و اظهار داشت: حدود 10 طلبه مبلغ از مدرسه علمیه خواهران فاطمیه خرم آباد به این موکب ها اعزام می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد حضور مبلغان در جمع زائران و در موکب ها را امری مهم در جهت تبیین اهداف قیام عاشورا و نهضت حسینی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات بانوان و اقامه نماز و اجرای دیگر برنامه های فرهنگی و دینی خواند.

موحدی در پایان یادآور شد: مراسم عزادارای اربعین تا پایان ماه صفر هر روز در جمع طلاب این مدرسه و با سخنرانی اساتید حوزه علمیه برگزار می شود و شرکت برای عموم مردم نیز آزاد است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات