۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۸۲۴۳۸

حضور شخصیت‌های سیاسی آذربایجان در مرقد امام جمعه شهید تبریز

مهمانان خارجی شرکت‌کننده در نشست بین‌المللی «مبارزه با اشغال، ترور و تجزیه‌طلبی» در مرقد شهید آیت‌الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب انقلاب اسلامی حضور یافتند.
مرقد شهید قاضی

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، مهمانان خارجی شرکت‌کننده در نشست بین‌المللی «مبارزه با اشغال، ترور و تجزیه‌طلبی» با حضور در مرقد شهید آیت‌اله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب به مقام والای این شهید ترور ادای احترام کردند.

بنابر این گزارش، در این مراسم روسای احزاب و گروه‌های سیاسی، شخصیت‌های دانشگاهی و رسانه‌ای از جمهوری آذربایجان با قرائت فاتحه یاد و نام این مجاهد شهید را گرامی داشتند.

«عاکف نقی» رییس تشکیلات آزادی بخش قره‌باغ در این مراسم ترور را یکی از ابزارهای شوم استعمار برای مقابله با بیداری ملت‌ها عنوان کرد و افزود: دو ملت "ایران" و "جمهوری آذربایجان" از ترور و اشغال رنج دیده اند و ما همواره در محکومیت این دو اقدام از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ایم.

وی افزود: در فاجعه تروریستی اخیر اهواز نیز این تشکیلات با انتشار بیانیه رسمی این فاجعه را محکوم و با بازماندگان شهدا ابراز همدردی نمود.

گفتنی است، در این مراسم همچنین حجت الاسلام قاضی طباطبایی فرزند این شهید محراب ضمن خوشامدگویی به مهمانان، جمهوری اسلامی ایران را یکی از قربانیان ترور که بیش از هفده هزار شهید در این عرصه قربانی داده است عنوان کرد و از ابزارهای دوگانه غرب برای توجیه ترور انتقاد کرد./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات