۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۸۲۴۱۳
حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی:

اهمیت پیاده روی اربعین را باید در سانسور شبکه‌های غربی جست‌وجو کرد

استاد حوزه علمیه سانسور شبکه‌های غربی از پیاده روی اربعین را نشانه اهمیت این حرکت دانست و گفت: پیاده روی اربعین نمایش رقابت برای خدمت کردن است.
حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، مبلغ و سخنران دینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی استاد حوزه علمیه، شب گذشته به مناسبت شهادت جانسوز سه ساله حسینی حضرت رقیه(س) در مسجدالنبی(ص) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خطبه حضرت زینب(س) در شام یزید را تحقیر کرد.

وی افزود: حضرت زینب کبری(س) با ایرد خطبه‌های آتشین و رسوا ساختن توطئه دشمنان نخستین عزای امام حسین(ع) را در قصر یزید برگزار کردند.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با اشاره به اینکه امروز در آزمون الهی هستیم، ابراز کرد: مشکلات اقتصادی امتحان خداوند از شیعیان است بنابراین دلار و دینار نباید موجب بی دینی افراد شود. پول و ثروت زمانی مفید و نیکو است که در راه رضای خدا صرف شود در غیر این صورت موجب جهنمی شدن انسان می‌شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انسان هر چه دارد از آن خداوند است و خود مالک چیزی نیست، ادامه داد: امروز برخی افراد به بهانه گرانی ارز مردم را تشویق می‌کنند تا در همایش پیاده روی اربعین حضور نیابند در حالی که در گذشته افراد دست می‌دادند و به این سفر می‌رفتند.

وی راهپیمایی اربعین را یک معجزه و اجتماعی بی نظیر در تاریخ بشریت دانست و افزود: کسانی که توانایی رفتن ندارند تلاش کنند در برگزاری این ازدحام دشمن شکن شرکت کنند چرا که اربعین جلوه و معجزه یکی شدن مسلمانان برای ظهور است.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی یک از شاخصه مهم پیاده روی اربعین نمایش رقابت برای خدمت بیان کرد و گفت: نوسانات ارزی نباید مانع حضور در راهپیمایی اربعین شود. کسانی که امروز می‌گویند هزینه اربعین را برای فقرا صرف کنید همین افراد ماهانه 3 میلیون تومان برای سگ‌های 37 میلیونی خود خوراک تهیه می‌کنند ولی با این وجود هیچگاه به فقرا فکر نمی‌کنند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: دولت به همین افراد ارز 4200 تومانی داد تا به کشورهایی که نیازی به ویزا نداشت سفر کنند و زمانی هم که رهبری در این زمینه از دولت گزارش خواستند متاسفانه بعد از چند ماه هنوز هیچ گزارشی در این زمینه به معظم له ارائه نکردند و با یک بازی مهره چینی رییس بانک را تغییر و سپس مجدد به او پست و مقام دیگری دادند آیا این دهن کجی به ملت نیست.

وی ادامه داد: دشمنان می‌دانند که اجتماع بی نظیر اربعین چه تاثیراتی در جهان خواهد داشت از این رو با سانسور خبری این همایش درصدد نابودی این حرکت میلیونی هستند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات