۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۸۲۴۰۸
آیت‌الله صدیقی:

fatf مصداق ناامنی اقتصادی و اشراف کامل دشمنان بر اموال کشور است

امام جمعه موقت تهران fatf را مصداق ناامنی اقتصادی و اشراف کامل دشمنان بر هزینه‌ها و درآمدهای ملت دانست و گفت: fatf دشمنان را بر کشور مسلط خواهد کرد در حالی که مومن نباید زیر سلطه کفار قرار بگیرد.
صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، شب گذشته در مسجد جامع غدیر گفت: مومن در دنیا غریب است.

وی با بیان اینکه انسان در دنیا وطنی ندارد و وطن اصلی او آخرت است، ادامه داد: دنیا برای انسان مومن همانند قفسی است که آرزوی رها شدن از آن را دارد.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه همه انسان‌ها در عالم دنیا به بلا و سختی مبتلا می‌شوند، ابراز کرد: بلا و سختی امتحان الهی است تا انسان در مواجهه با آن به رشد و کمال برسد و از غفلت و گمراهی نجات یابد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه رفاه زدگی انسان را دچار غفلت می‌کند، اظهار داشت: اگر ملتی در برابر مشکلات و سختی‌ها صبور باشند و به دشمن باج ندهند خداوند برای آن ملت گشایش ایجاد می‌کند.

وی افزود: پیشرفت امروز ما در عرصه موشکی، هسته‌ای، علمی و غیره نتیجه صبوری و شکیبایی ملت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به برجام، گفت: دولتی‌ها با بزرگ نمایی تحریم‌ها طوری در کشور فضا سازی کردند که حل مشکلات و با ارزش شدن پاسپورت ایرانی را در گرو انجام مذاکرات برجام دانستند. همان روزها رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند ما به دشمنان اعتمادی نداریم؛ اما متاسفانه مذاکره کنندگان به انجام این امر پافشاری کرده و بعد از انجام ذوق زده شده و به پایکوبی و چراغانی پرداختند و ما دیدیم بلافاصله بعد از برجام، آمریکا ایران را تحریم کرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه برجام را یک تجربه تلخ و رسوایی برای آمریکا بیان کرد و اظهار داست: fatf مصداق ناامنی اقتصادی برای ایران و اشراف کامل دشمنان بر هزینه‌ها و درآمدهای ملت خواهد بود طبق صریح روایات؛ مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود، با تجربه‌ای که ایران در برجام داشت جای تاسف است که مجدد دولت و مجلس به انجام چنین مذاکراتی اصرار می‌ورزند.

وی ادامه داد: تا زمانی که مردم به صحنه نیایند رهبری نمی‌تواند کاری انجام دهد. خالق 9 دی و خنثی کننده فتنه دشمنان در سال 88 مردم بودند بنابراین هر زمانی که مردم در صحنه بودند و از اسلام و ولایت دفاع کردند خداوند آنان را نصرت داد امروز نیز مردم باید در صحنه باشند.

آیت‌الله صدیقی استقامت مومنان در برابر دشمنان را بسیار باارزش بیان کرد و گفت: این استقامت باید در مسیر مشروع و حق باشد در این صورت خداوند وعده نصرت و پیروزی خود را به مومنان ارزانی می‌دهد بنابراین قراردادهایی مانند fatf موجب تسلط دشمن بر مومنان می‌شود و خداوند در هیچ زمان و مکانی اجازه نداده که مومن زیر سلطه کفار قرار بگیرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه درحال حاضر ما شاهد توسعه مرزهای تفکر انقلابی در کشورهای جهان به ویژه در اروپا و غرب هستیم، عنوان کرد: امروز در قلب جوامع کفر مردم فوج فوج به دین تشیع روی می‌آورند و این بیانگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات