۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۲۴۰۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

روحانیت اثرگذار و مطمئن ترین پشتیبان انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام شکریان با بیان این که روحانیت اثرگذار و مطمئن ترین پشتیبان انقلاب اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف بوده است، گفت: روحانیت همواره با بصیرت دهی و آگاهی بخشی خود به دفاع از انقلاب و آرمان های اصیل آن پرداخته است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران یک شنبه در نشست جامعه روحانیت شهرستان قائمشهر با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، به حضور گسترده عاشقان حسینی در راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد و آن را نشان از اوج دلدادگی مسلمانان به ویژه شیعیان به امام حسین(ع) دانست.

وی با بیان این که احیای دین و زنده نگه داشتن اسلام ناب فلسفه اصلی قیام عاشورا بوده است، افزود: امت اسلامی به ویژه شیعیان با خلق حماسه عظیم اربعین حسینی بار دیگر زنده بودن آرمان های حسینی تأکید می کنند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که چنین اجتماع عظیم مردمی همه دنیا را مبهوت کرده است، خاطرنشان کرد: در هیچ جای جهان نمی توانیم چنین جمعیت عاشقی را با چنین کیفیتی دور هم جمع کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در سال های اخیر شاهد حضور گسترده افراد و علاقه مندان بسیاری از سایر کشورهای جهان در راهپیمایی اربعین حسینی بودیم، گفت: این حضور دیگر ملت ها نشان دهنده وجود یک احساس و هویت مشترکی میان ملت ها در خصوص امام حسین(ع) است.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش محوری و مؤثر روحانیت در جامعه بر ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت بالای علمی و تبلیغی روحانیت از سوی نهاد های فرهنگی تأکید کرد.

وی با بیان این که حضور مستمر و پررنگ روحانیت در جامعه مانع از رشد آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود، خاطرنشان کرد: روحانیت به دلیل نفوذ فکری و کلامی که در جامعه دارد می تواند از بروز آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه جلوگیری کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با اشاره به این که امروز هجمه های فرهنگی بسیاری را علیه اسلام، انقلاب و اعتقادات دینی مردم مشاهده می کنیم که نیازمند مقابله جدی است، تصریح کرد: تنها و مطمئن ترین قشری که می تواند با این آسیب ها مقابله کند روحانیت با بصیرت است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که روحانیت اثرگذار و مطمئن ترین پشتیبان انقلاب اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف بوده است، خاطرنشان کرد: روحانیت همواره با بصیرت دهی و آگاهی بخشی خود به دفاع از انقلاب و آرمان های اصیل آن پرداخته است./۹۵۰/د103/ب1

ارسال نظرات