۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۸۲۴۰۴
آیت الله طبرسی:

پیاده روی اربعین پیام روشنی برای دشمنان و بدخواهان اسلام ناب دارد

آیت الله طبرسی با اشاره به این که پیاده روی میلیونی اربعین حسینی حاوی پیام روشنی برای دشمنان و بدخواهان اسلام ناب است، گفت: موج عظیمی که به واسطه پیاده روی اربعین حسینی ایجاد می شود کاخ های سست سلطه گران عالم را می لرزاند.
آیت الله طبرسی

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن حرکت عظیم و جهانی اربعین حسینی، از این حرکت عظیم مردمی به عنوان سندی روشن بر حقانیت نهضت حسینی عنوان کرد.

وی با بیان این که پیاده روی مردمی اربعین بدون هیچ فراخوانی هر ساله و در آستانه اربعین حسینی برگزار می شود، افزود: این پیاده روی که در گذشته با هدف زیارت بارگاه ملکوتی سید و سالار شهیدان آغاز شد امروز به یک اجتماع عظیم جهانی تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در هیچ نقطه از این کره خاکی چنین حضور و اجتماع بی نظیری وجود ندارد، بیان داشت: این حضور تجلی وحدت و همبستگی امت اسلامی در مسیر فرهنگ حسینی است.

آیت الله طبرسی با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی قدرت و انسجام امت اسلامی به ویژه شیعیان را به جهانیان نشان می دهد، خاطرنشان کرد: هر چه این حضور با شور و شعور بیشتری برگزار شود به طور حتم آثار و برکات آن در جامعه اسلامی بیشتر آشکار خواهد شد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که اربعین حسینی نقش بسیار مؤثری در تداوم نهضت عاشورا بر عهده دارد، افزود: عاشقان حسینی با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی اربعین به دنیا نشان می دهند که اگر امام حسین(ع) در روز عاشورا تنها 72 همراه داشت امروز میلیون ها عاشق و دلداده حسینی در مسیر بارگاه ملکوتی اش در حرکت هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند مانع از تشکیل چنین اجتماع عظیم مردمی شود، خاطرنشان کرد: تنها دل های عاشق حسینی است که می تواند چنین حضور بی نظیر و میلیونی را در جهان رقم بزند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که پیاده روی میلیونی اربعین حسینی حاوی پیام روشنی برای دشمنان و بدخواهان اسلام ناب است، تصریح کرد: موج عظیمی که به واسطه پیاده روی اربعین حسینی ایجاد می شود کاخ های سست سلطه گران عالم را می لرزاند.

امام جمعه ساری با بیان این که این حرکت عظیم مردمی یک فرصت مغتنمی برای رساندن پیام حقانیت اهل بیت(ع) به جهانیان است، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین حسینی امیدبخش تحقق تمدن نوین اسلامی با وجود همه توطئه ها و دشمنی های بدخواهان دین است./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات