۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۸۲۳۸۵
مدیر حوزه علمیه شهداد:

دشمنان اسلام به دنبال کم رنگ کردن راهپیمایی اربعین هستند

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که دشمنان اسلام به دنبال کم رنگ کردن راهپیمایی اربعین هستند، گفت: مسلمانان با شرکت در راهپیمایی اربعین، مشت محکمی را به دشمنان اسلام می زنند.
پیاده روی اربعین

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار رسا در کرمان، در رابطه با راهپیمایی اربعین، گفت: دشمنان از وحدت مسلمین در راهپیمایی اربعین وحشت دارند.

وی افزود: جمعیت 20 ملییونی اربعین نشان دهنده این است که مردم جهان عشق به اهل بیت دارند و هیچ وقت راه اهل بیت را فراموش نمی کنند.

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که دشمنان اسلام به دنبال کم رنگ کردن راهپیمایی اربعین هستند، خاطرنشان کرد: وحدت مسلمین یکی از فایده های راهپیمایی اربعین شمرده می شود که دشمنان در راهپیمایی اربعین به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمین هستند.

مدیر حوزه علمیه شهداد با توجه به این که هرساله مردم زیادی در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند، ابراز داشت: مسلمانان با شرکت در راهپیمایی اربعین مشت محکمی را به دشمنان اسلام می زنند.

وی اظهار داشت: مسؤولان تا جایی که می توانند باید برای شرکت مردم در اربعین، برنامه ریزی کنند تا مردم با خیال راحت و بدون دغدغه مالی در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند.

استاد حوزه علمیه شهداد با بیان این که متاسفانه در بعضی از شهرستان ها تسهیلات آسان برای گرفتن گذرنامه و ویزا از سوی مراکز مشاهده نمی شود، بیان داشت: مردم برای شرکت در راهپیمایی سعی کنند سختی ها را تحمل کنند زیرا خداوند اجر همه مردم را می دهد.

وی بیان داشت: حضور روحانیت در مراسم بزرگ اربعین یکی از واجبات شمرده می شود تا مردم را با احکام دین و فرهنگ عاشورا آشنا کنند.

حجت الاسلام بذرکار در پایان با توجه به این که طلاب با لباس روحانیت در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت کنند، گفت: اربعین بهترین فرصت برای تبلیغ دین خدا شمرده می شود./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات