۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۵۸۲۳۴۶
آیت الله طه محمدی:

احتکار اجناس فشار مستقیم بر روی خانواده های مستضعف می آورد

امام جمعه همدان گفت: کسانی که احتکار می کنند بدانند احتکار اجناس فشار مستقیم را بر روی خانواده های مستضعف می آورد و بترسند از روزی که آه همین افراد دامن آنها را بگیرد.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در کلاس درس خارج در مدرسه آیت الله آخوند با تاکید بر فانی بودن دنیا یادآور شد: نباید به ثروت و جایگاه دنیا انسان مغرور شد چرا که یک بار خواهی دید که بدون هیچ توشه ای برای آخرت از این دنیا رخت خواهی بست و با دست خالی به آخرت می رود.

آیت الله طه محمدی تاکید کرد: نافرمانی در برابر خدا گناهی نابخشودنی است و باید به عده ای که غرور ثروت و مکنت خود را دارند گفت که نافرمانی چه کسی را می کنید، خدایی که همه آسمان و زمین متعلق به او است.

وی افزود: کسانی که احتکار می کنند بدانند احتکار اجناس فشار مستقیم را بر روی خانواده های مستضعف می آورد و بترسند از روزی که آه همین افراد دامن آنها را بگیرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه از خداوند عافیت بخواهیم تصریح کرد: امروز بیماری ها و بلاهای زیادی بر سر بشر می ریزد از این رو در هر لحظه باید از خدواند عافیت طلب کنیم.

وی ادامه داد: در سال هزاران نفر به خاطر بیماری های مختلف از بین می روند از این رو عافیت یعنی از هزاران خطر که در کمین من و شما است خداوند ما را  معاف و بیمه کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان حدیثی از امام رضا خاطر نشان کرد: در آخر زمان مردم گناه های تازه اختراع می کنند و خدا هم بلاهای تازه برای آن ها می فرستد.

وی در پایان تاکید کرد: سعی کنیم با خدا آشتی کنیم و برای خدا قلدری نکینم، مغرور جوانی، سلامتی و ثروت خود نشویم این ها در یک چشم به هم زدن از بین می رود./۹۷۹/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات