۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۸۲۳۲۸
حجت الاسلام پیرمحمدی خبر داد؛

۴۰ طلبه لرستانی به لباس روحانیت ملبس می شوند

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری مراسم تلبس ۴۰ طلبه لرستانی خبر داد و گفت: ابتدا دوره مصاحبه این طلاب برگزار می شود.
ملبس/ تلبس / لباس طلبگی

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مصاحبه ویژه 40 طلبه لرستانی که شرایط تلبس را دارند، برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه عمومی تلبس ویژه این طلاب برگزار شده است، خاطرنشان کرد: طلبه ها بایسته های لازم را در این راستا در کلاس های آموزشی زیر نظر اساتید حوزه فرا گرفته اند و اکنون آماده شرکت در دوره های مصاحبه هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان به شرایط تلبس طلاب اشاره و عنوان کرد: آزمون اطلاعات عمومی، قرائت نماز، متون دینی، قرائت و تفسیر قرآن، احکام و مسائل شرعی و ادعیه از جمله شرایط تلبس است.

وی در ادامه آشنایی طلاب با مسائل روز جامعه و جهان، منبرداری و برخورداری از سلامت جسمانی را از دیگر شرایط تلبس طلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام پیرمحمدی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دوره مصاحبه طلابی که موفق به گذراندن این دوره شوند، در مراسم تلبس شرکت می کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: 40 طلبه لرستانی، 17 ربیع الاول امسال مصادف با میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) به لباس مقدس روحانیت ملبس می شوند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات