۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۸۲۳۱۷
حجت الاسلام ابراهیمی:

سومین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی ویژه مبلغان لرستانی برگزار می شود

مدیر مؤسسه خطابه امیر بیان لرستان از برگزاری سومین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی ویژه مبلغان لرستانی خبر داد و گفت: برگزاری این دوره آموزشی فعلا در مرحله نام نویسی است.
حجت الاسلام ابراهیمی لرستان

حجت الاسلام علی ابراهیمی، مدیر مؤسسه خطابه امیر بیان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری سومین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی ویژه مبلغان خواهر در استان بیان داشت: این دوره به همت مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طلبه ها می توانند برای شرکت در دوره آموزشی سخنرانی تا 30 مهر ماه اقدام کنند، افزود: این دوره در دو شیفت صبح و عصر برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی شرکت در دوره های تخصصی، حضور در گروه های سخنرانی مخاطبان خاص، فرصت تبلیغ گروهی در مناسبت های تبلیغی، امکان شرکت در دوره های تربیت مدرس را از جمله مزایای برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خواهران طلبه و مبلغه علاقه مند به شرکت در دوره آموزشی سخنرانی می توانند جهت نام نویسی به آدرس خرم آباد، میدان تیر، کوچه گلباران ۳، سمت راست پلاک ۱۲، مؤسسه امیر بیان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۶۶۳۳۳۵۲۹۲۵ تماس بگیرند.

گفتنی است، مدارک لازم جهت نام نویسی در دوره آموزشی سخنرانی ویژه خواهران طلبه و مبلغ کپی شناسنامه و کارت ملی، دو قطعه عکس ۴×۳ رنگی و ارزیابی تحصیلی از مدارک مورد نیاز است.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان تصریح کرد: اتمام پایه سوم حوزه و قبولی در مصاحبه از شرایط شرکت در دوره آموزشی تخصصی سخنرانی است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
استاد ما در سانحه رانندگی درگذشت.همیشه در قلب شاگرداتی استاد...
1
0