۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۸۲۳۱۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان:

مسؤولان پاسخی قاطعانه به دشمنی های آمریکا دهند

حجت الاسلام کاروند با تأکید بر این که مسؤولان پاسخی قاطعانه به دشمنی های آمریکا دهند، گفت: آمریکا برای نابودی ایران از هیچ کاری دریغ نکرده است.
حجت الاسلام کاروند

حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: آمریکا در جهان به بد عهدی شناخته می شود.

وی ادامه داد: همواره در طول تاریخ، ایران به عنوان یک کشور تاثیرگذار و استراتژیک در منطقه خاورمیانه مورد توجه آمریکایی ها بوده تا با نفوذ خود کشور ما را حافظ منافع خود در این منطقه کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، منافع خصمانه آن ها در خاورمیانه با خطر جدی مواجه شده و از آن روز تصمیم گرفتند تا اراده ملت ایران مبنی بر آزادگی و استقلال را نابود کنند.

وی در ادامه افزود: آمریکا در راستای نابودی جمهوری اسلامی ایران از هیچ کاری دریغ نکرده تا جایی که در این راستا با ما وارد مذاکره مستقیم و غیر مستقیم شدند.

حجت الاسلام کاروند ابراز داشت: مذاکره آن ها به ظاهر بسیار خوب و مطلوب بود، در صورتی که آن ها از صداقت بیش از حد ما سوء استفاده کرده و با گرفتن امتیازات بسیار از مذاکرات خارج شدند.

وی افزود: ما نباید فریب آمریکایی ها و متحدانش را خورده و تسلیم خواسته های خصمانه آن ها شویم چرا که مذاکره آن ها هم ریشه در دشمنی دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: ما باید با نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت های موجود همچون گذشته مقاومت کرده و در مسیر خودکفایی و اسقلال همه جانبه ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت و ملت ایران اسلامی همچون گذشته صبور و مقاوم بوده و هیچ گاه اسیر زیاده خواهی های دشمنان این مرز و بوم نخواهند شد./979/ت303/ب1

ارسال نظرات