۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۸۲۲۹۶
مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در همدان:

اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل نسخه شفابخش اقتصاد است

حجت الاسلام مرادی گفت: برخی نابسامانی های اقتصادی حاصل سوء مدیریت و عدم برخورد جدی با مفسدان است که راه برای کسانی که در صدد برهم ریختن کشور بوده هموار شود.
حجت الاسلام جلال مرادی

حجت الاسلام جلال مرادی مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: خوی آمریکایی ها استکباری است.

وی ادامه داد: به کشوری که در معاهدات بین المللی هیچ احترامی برای حقوق سایر کشورها قایل نیست نباید اعتماد کرده و بر سر منافع خود با آن ها مذاکره کنیم.

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در همدان تصریح کرد: کشوری که بر مبنای استکبار بنا شده است هیچ سنخیتی با نظامی که حامی مستضعفین و عدالت بوده نداشته و نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: ما به همه تعهدات خود در برجام و غیره عمل کردیم و تضمین هایی گرفته شد که زیر نظر سازمان های بین المللی بوده که خود تحت سلطه استکبار جهانی، یعنی آمریکا است.

حجت الاسلام مرادی ابراز داشت: ما هر اندازه که از فرامین راهبردی و روشن امام و رهبری فاصله گرفتیم، به همان اندازه از پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باز مانده ایم.

وی افزود: مشکلات ما به ویژه مشکلات اقتصادی با در نظر گرفتن توان و ظرفیت های داخلی و برنامه هایی مثل اقتصاد مقاومتی، می تواند به سادگی مرتفع شود و از همه چالش های پیش رو گذر کنیم.

حجت الاسلام مرادی گفت: برخی نابسامانی های اقتصادی حاصل سوء مدیریت و عدم برخورد جدی با مفسدان است که راه برای کسانی که در صدد برهم ریختن کشور بوده هموار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت و ملت ایران اسلامی با بهره گیری از وصیت های امام راحل و تدابیر راهبردی مقام معظم رهبری می توانند از سد همه مشکلات به خوبی گذر کنند./979/ت303/ب1

ارسال نظرات