۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۸۲۲۹۱

تمجید مقام لبنانی از سید حسن نصرالله برای حفظ کشور در برابر صهیونیست‌ها

وزیر خارجه لبنان با تمجید از سید حسن نصرالله، نقش جنبش مقاومت حزب‌الله در حفاظت از لبنان در برابر تهدیدهای صهیونیستی و تکفیری را بسیار مهم و اساسی خواند.
دیدار سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جبران باسیل رییس جریان ملی آزاد

به گزارش خبرگزاری رسا، جبران باسیل وزیر خارجه لبنان در مراسمی که جریان ملی آزاد با عنوان «از آغاز تا بی‌نهایت» برگزار کرد، بر اهمیت اصلاح امور و مبارزه با فساد تأکید کرد و گفت: ما با حزب‌الله و سید راست‌گفتار (سید حسن نصرالله) توافق کردیم، هنگامی که سید به چیزی متعهد شود، به آن وفاء می‌کند، مردم منتظر عمل ما هستند تا حرف ما را باور کنند و به ما بپیوندند، فساد سرطان قاتل است که هیچ دارویی ندارد اگر آن را نکشیم.

وی افزود: ما مثلثی را تأسیس کردیم (مثلث طلایی ارتش، ملت و مقاومت) که می‌خواهیم آن را حفظ کنیم و امور را بر اساس آن به‌پیش ببریم، ما با همکاری حزب‌الله موفق شدیم از لبنان در مقابل اسرائیل و تروریسم حمایت کنیم و اکنون هم باید از لبنان در برابر فروپاشی اقتصادی احتمالی حمایت کنیم.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، باسیل مبارزه با فساد را مسئولیت همه گروه‌ها و جریان‌های لبنانی دانست و از همه خواست در مبارزه با فساد با یکدیگر همکاری کنند. وی تأکید کرد: ما خواهان همکاری و مشارکت در مبارزه با فساد هستیم و در این زمینه ساکت نمی‌مانیم./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: تسنیم

ارسال نظرات