۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۵۸۲۲۳۸
امام جمعه زنگی آباد:

شروع انقلاب و ترویج روحیه انقلابی از مساجد بود

حجت الاسلام سیفی با بیان اینکه شروع انقلاب و ترویج روحیه های انقلابی از مساجد بود، گفت: مساجد پایگاه های انقلاب اسلامی ایران و روحانیان پرچمدار این پایگاه ها بودند.
مسجد صحن مسجد اعظم قم در حاشیه جلسه درس خارج حضرت آیت الله سبحانی

حجت الاسلام ابراهیم سیفی امام جمعه زنگی آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان، گفت: سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع باید با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود تا مردم بدانند که شاه ملعون چه کارهایی در کشور انجام داد.

وی با بیان اینکه انقلاب و ترویج روحیه های انقلابی از مساجد شروع شده اند، افزود: مساجد پایگاه های انقلاب اسلامی ایران و روحانیان پرچمدار این پایگاه ها بودند.

امام جمعه زنگی آباد با اشاره به اینکه رژیم ستمگر پهلوی با جنایت های خود سبب تخریب جامعه و با کشتار مردمان بی گناه چهره پلید خود را در تاریخ ثبت کرده است، ایراد کرد: به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان از سوی شاه پهلوی نشان دهنده چهره خبیث دشمن است.

حجت الاسلام سیفی با تأکید بر این که ساواکی ها در این رو مردم بی گناه کرمان را به شهادت رسانند، خاطرنشان کرد: مردم کرمان در مسجد جامع شهر بر ضد شاه پهلوی در حال تظاهرات بودند که متاسفانه نیروهای شاه مرد و زن را به تفنگ بستند و آن ها را به شهادت رساندند.

وی در پایان با توجه به این که به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان از سوی شاه ملعون چهره دشمن را به جامعه معرفی کرد، گفت: مسجد جامع کرمان یکی از مساجد انقلابی شهر بوده که شاه ملعون مردم بی گناه را که در حال نماز در مسجد بودند به آتش بست و آن ها را به شهادت رساند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات