۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۲۲۰۸
حجت الاسلام غلامی خبر داد؛

فعالیت بیش از ۱۰۰ مبلغ در موکب های اربعین

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام و فعالیت مبلغان در مراسم پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: مبلغان در داخل استان و خارج استان در این ایام فعالیت خواهند داشت.
حجت الاسلام غلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در این ایام مبلغان خواهر و برادر استان در مساجد و در جمع عموم مردم حضور دارند.

وی حضور مبلغان در جمع مردم را برای تشویق آحاد مردم برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی عنوان کرد و افزود: موکب های اربعین در همه شهرستان های لرستان دایر می شود و مبلغان در این موکب ها حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به مسیرهای اصلی زائران در اربعین خاطرنشان کرد: موکب های اصلی و قوی تر در شهرهای خرم آباد، الیگودرز و بروجرد در مسیر زائران برپا می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان لرستان از 14 استان و چهار کشور از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کند، عنوان داشت: حضور فعال مبلغان در موکب ها امری مهم در راستای تبیین و ترویج فرهنگ و اهداف قیام امام حسین(ع) است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه یادآور شد: سال گذشته 20 مبلغ به خارج از ایران اعزام شده است و امسال نیز همین تعداد مبلغ اعزام می  شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به فعالیت بیش از 100 مبلغ خواهر و برادر در استان لرستان و انجام برنامه های دینی و فرهنگی در جمع زائران اربعین گفت: اقامه نماز، پرسش و پاسخ به سؤالات زائران، پاسخگویی به احکام و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی از جمله فعالیت مبلغان است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات