۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۵۸۲۲۰۰
به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان صورت می گیرد؛

فعالیت تبلیغی طلاب در جمع زائران پیاده حرم رضوی

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه امسال مسؤولیت تبلیغی ایام دهه آخر صفر برای زائران پیاده حرم مطهر رضوی بر عهده معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان است، گفت: برادران و خواهرانی که مایل به انجام فعالیت تبلیغی در این ایام هستند، می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت حوزه علمیه خراسان مراجعه کنند.
حجت الاسلام فردوسی پور

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام محمد فردوسی‌پور، معاون تبليغ اين حوزه در نشست مدیران مدارس علمیه خواهران خراسان که به همت حوزه مدیریت  حوزه علميه خراسان  در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(ع) توس برگزار شد، گفت: با عنايت به لزوم توجه حوزويان به عرصه تبليغ، نیاز است که همه مجموعه‌های حوزوی به رشد و بالندگی مباحث تبلیغی کمک کنند.

وی افزود: البته با وجود گستره و حجم زياد فعاليت ها و برنامه ها، خوشبختانه از کار تبلیغی عقب نیستیم، مثلا امسال محتوا و موضوع‌شناسی بحث طلایه‌داران تبلیغ را آماده کرده و در اختیار مبلغان قرار دادیم که مخاطبان نسبت به سال‌های گذشته از این محتوا بيشتر استفاده بردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به در پیش رو بودن ایام اربعین تأکید کرد: سال‌های گذشته مبلغان خواهر در اربعین حضور داشتند و بازخورد تبلیغ آن‌ها بسیار مثبت و تأثیرگذار بود، امسال نيز مبلغان فعال می‌توانند از طریق بعثه رهبری برای اعزام اقدام کنند.

حجت‌الاسلام فردوسی‌پوردر پایان با بیان اینکه امسال مسؤولیت ساماندهی تبلیغ ایام دهه آخر صفر برای زائران پیاده حرم مطهر رضوی بر عهده معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان است، ابراز کرد: برادران و خواهرانی که مایل به انجام فعالیت تبلیغی در این ایام هستند، می‌توانند برای نام نويسي به قسمت ثبت‌نام‌ها در سایت حوزه علمیه خراسان به نشاني www.hozehkh.com مراجعه کنند./934/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات