۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۸۲۱۸۳

مقام سابق آمریکایی از افول ارزش‌های این کشور خبر داد

معاون سابق رییس جمهور آمریکا بار دیگر به انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ پرداخته است.
ترامپ

به گزارش خبرگزاری رسا، جو بایدن معاون سابق رییس جمهور آمریکا روز جمعه در اظهاراتی به شدت از ترامپ انتقاد کرد و گفت: دونالد ترامپ در حال از بین بردن ارزش های آمریکا است.

بر اساس این گزارش بایدن تاکید کرد: ترامپ تنها در حال از بین بردن ارزش های آمریکا است آن هم با روشی که درباره مردم صحبت می کند، روشی که موجب سرگرم شدن مردم می شود. باید به شما بگویم که تصور می کنم یک روش برای جنون او وجود دارد، او می خواهد شما را به همراه خودش در چاله و گودال گرفتار کند.

بایدن در ادامه افزود: ارزش های ترامپ به شدت محدود و کوته فکرانه و خودخواهانه است. من فکر می کنم ترامپ عمدا سعی می کند تا نیروی کار آمریکا را از این طریق ناامید و سرخورده کند که فرصت های شغلی آنها به خاطر مساله مهاجرت تهدید می شود. این یک روش بسیار قدیمی است.

در حالی که برخی گمانه زنی ها نشان می دهد که بایدن نامزد احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی است ولی وی در این باره گفت: در شرایط فعلی نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری نیستم. به نظر من افراد زیادی در حزب دموکرات هستند که می توانند ترامپ را شکست دهند./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: تسنیم

ارسال نظرات