۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۸۲۱۴۶
امام جمعه ایلام:

سرباز رهبر و خادم مردم هستم/ ستادهای مردمی اربعین تقویت شوند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بنده سرباز رهبر و خادم مردم هستم و درب دفتر بنده به روی همه باز است.
امام جمعه ایلام

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های این‌هفته نماز جمعه در مصلی ایلام گفت: خدا را شاکرم توفیق خدمتگزاری مردم استان ایلام را به بنده عطا کرد و از اعتماد مقام معظم رهبری به بنده حقیر بسیار سپاسگزارم.

وی اظهار کرد: بنده سرباز رهبر و خادم مردم هستم و درب دفتر بنده به روی همه باز است لذا برای ارتباط با حقیر نیاز به درخواست نیست.

امام جمعه ایلام افزود: هیچ کس حق ندارد از انتصاب بنده بعنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و نیز به خاطر نزدیکی به بنده سواستفاده کند و از امتیازی بهره مند شود.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار ادامه داد: خط مشی من به عنوان نماینده ولی فقیه حمایت و همراهی با احزاب، گروه ها و ‌جناح ها با گرایش های سیاسی موافق و‌ مخالف است که وفادار و در خدمت نظام و ولی فقیه هستند.

خطیب جمعه ایلام بیان کرد: یکی از مهمترین رویدادهای مهم در استان ایلام که در آستانه آن نیز قرار داریم «اربعین» است.

وی از مسؤولان خواست تا با توجه به حجم ورودی زائران به این استان و در راستای پذیرایی بی شائبه از آنها، ستادهای مردمی اربعین را تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حجت الاسلام والمسلمین لطفی پدر معنوی استان هستند و بنده از ایشان خواسته‌ام تا همراه ما باشند تا در کنار هم مشکل گشای مشکلات باشیم.

امام جمعه ایلام در پایان خطبه های خود نیز بر لزوم وحدت تأکید و گفت: دشمنان هزینه‌های زیادی کرده اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما موفق نشده‌اند و از جمله تلاش های ناکام استکبار جهانی تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی منطقه خاورمیانه به نفع اسراییل بود که حرکات آنها اوضاع را به سود ایران اسلامی تغیبر داد.

وی ابراز کرد: شرایط کنونی ایران و مشکلات موجود گذاراست و قدرت، صلابت و توان ایران اسلامی در سایه اتحاد و همراهی مردم و مسؤولان با حمایت از منویات رهبری دشمنان در رسیدن به مقاصد شوم خود موفق نخواهند بود.

منبع: فارس

ارسال نظرات