۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۸۲۱۴۲
عضو هیأت مدیره مرکز خدمات خطاب به کارمندان مرکز:

تمام تمام توان خود را برای رفع مشکلات طلاب بکار گیرید

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان بر استفاده از تمام توان کارمندان مرکز خدمات حوزه علمیه برای رفع مشکلات طلاب تأکید کرد و گفت: حتی یک برخورد مناسب با طلبه در او ایجاد انگیزه می کند.
سی وسومین همایش مدیران مرکز خدمات

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در سی و سومین همایش مدیران مرکز خدمات با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر(ص) می‌فرمایند فرشتگان بال‌هایشان را برای طالب علم می‌گشایند و شما که به طلاب و روحانیان خدمت می‌کنید همکار فرشتگان هستید و این کاری است که نبی اکرم(ص) به فرشتگان نسبت می‌دهند.

وی بیان کرد: خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج) افتخار بزرگی است که نصیب شما کارکنان مرکز خدمات شده تا بتوانید به این صفت ملکوتی متصل شوید.

عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه گفت: امکاناتی که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید در دو بخش است اول امکاناتی که از ستاد در اختیار شما قرار می‌گیرد و دوم هنر و استعداد و روابط خودتان است و این بخش دوم ارزنده و بزرگ و قابل توجه است.

وی ابراز داشت: مراد از امکانات و اختیارات صرفاً امکانات مالی نیست بلکه شما می‌توانید از موقعیت و آبروی خودتان برای رفع مشکل یک طلبه استفاده کنید.

عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه گفت: این زینت‌ها که به یک عمل می‌خورد آن عمل را متحول و دگرگون کرده و از یک کار معمولی به یک کار فاخر و ارزشمند و الهی تبدیل می‌کند و مرکز خدمات از کارکنانش چنین انتظاری دارد.

وی عنوان کرد: طلبه‌ای که وارد مجموعه شما شد اگر با او به گرمی برخورد کردید در او ایجاد انگیزه خواهد کرد و علاقه او را به تحصیل بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان با بیان اینکه فرشتگان فرش مادی پهن نمی‌کنند بلکه امید می‌دهند گفت: این لطف و زحمات شما می‌تواند آرام‌بخش، ماندگار، تربیت کننده و پرورش دهنده باشد و بوی خوشش جان طلبه را تا ابد معطر کند.

وی ابراز داشت: شما به سربازان حضرت ولی عصر(عج) خدمت نمی‌کنید بلکه تراز خدمت شما در تراز خدمت به ولی‌عصر(عج) است./۱۳۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات