۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۸۲۱۱۸
از سوی مؤسسه طیبات صورت می گیرد؛

برگزاری دوره فقه معاملات جدید

چهل و یکمین دوره آموزش کاربردی فقه معاملات جدید از سوی مؤسسه آموزش و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات برگزار می شود.
مؤسسه آ‌موزش و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات

حجت الاسلام افشار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری چهل و یکمین دوره فقه آموزشی فقه بانکداری بدون ربا از سوی مؤسسه آموزش و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات گفت: این دوره با عنوان فقه معاملات جدید با سه موضوع فقه بانکداری بدون ربا، فقه بورس و فقه بازاریابی شبکه ای برگزار می شود.

مدیر آموزش موسسه آموزش و تحقیقات فقه اقتصادی طیبات ادامه داد: دوره فقه معاملات جدید ویژه خواهران و برادران طلبه سطوح عالی از 26 آبان تا 22 آذر در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم و از 17 آذر تا 12 دی در مؤسسه امام صادق(ع)  به مدت 25 روز و 64 ساعت آموزشی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند به نام نویسی در دوره فقه معاملات می توانند جهت نام نویسی تا پیش از برگزاری کلاس ها به سامانه اینترنتی مؤسسه طیبات به نشانی https://tyb.ir/ یا به صورت حضوری به مؤسسه طیبات واقع در خیابان انقلاب کوچه 26 پلاک 6 مراجعه کنند؛ هزینه دوره نیز پنجاه هزار تومان است.

حجت الاسلام افشار ادامه داد: البته ظرفیت دوره پنجاه نفر است و در صورتی که تعداد شرکت کنندگان افزایش پیدا کند برای شرکت در دوره چهل و دوم پذیرش می شوند.

مدیر آموزش مؤسسه طیبات با اشاره به تعداد دانش آموختگان مؤسسه طیبات گفت: در این مؤسسه به بیش از هزار طلبه و پنج هزار نفر از کارمندان و مدیران بانکی آموزش داده شده است./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات