۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۵۸۲۱۰۱
آیت‌الله صدیقی:

مسؤولان غربگرا مسبب اصلی مشکلات کشور هستند

امام‌جمعه موقت تهران مسؤولان را مسبب اصلی گرانی‌های اخیر دانست و گفت: بیگانگان را ژن برتر دانستن نشانه ذلت و برخاسته از تفکر غربی است، متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اکثر دولت‌مردان ما غرب‌گرا بودند.
صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله صدیقی امام‌جمعه موقت تهران، شب گذشته در مسجد جامع غدیر گفت: جمعه سیدالایام و روز ظهور امام زمان(عج) است.

وی با استناد به کلام الهی مبنی بر اینکه هیچ زمانی زمین خالی از حجت الهی نیست، افزود: خداوند درآیات خلافت خود را خلیفه معرفی می‌کند، به‌طور قطع اسم الهی در عالم ظهور دارد و هیچ زمانی نیست که خداوند نماینده مطلق روی زمین نداشته باشد؛ همچنین می‌فرماید: ای رسول من، تو انذار و بیم دهنده هستی اما تمییز بین مؤمن و منافق با تو نیست.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) حق نداشتند نام منافقانی را که گرد ایشان جمع شده بودند افشا کنند، ابراز کرد: خداوند پس از رحلت رسول خدا با پذیرش ولایت امام علی(ع) نفاق و صداقت مسلمانان را آشکار کرد.

امام‌جمعه موقت تهران هدایت را ایمان واقعی، اتصال و پذیرش کامل دین خداوند دانست و اظهار داشت: غرب‌گرایان انسان‌های مؤمنی نیستند چراکه اینان پاره‌ای از احکام الهی را قبول ندارند برای همین زندگی غربی را به سبک زندگی اسلامی ترجیح می‌دهند. در این چهل سال نیز آنان هرگز تسلیم انقلاب نشدند و تنها کار خودشان را انجام دادند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اکثر دولت‌مردان غرب‌گرا بودند و اعتقاد داشتند که هیچ کشوری بدون غرب نمی‌تواند به‌صورت مستقل حیات داشته باشد ازاین‌رو در عمل سیاست، اقتصاد، تفکر و جامعه‌شناسی آنان همگی نشان از غربی بودن دارد.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: این دسته افراد نماز اسلام را قبول دارند اما اینکه خداوند حاکمیت را تعیین می‌کند قبول ندارند. همین افراد انتخابات را به غدیر و انتصاب الهی ترجیح می‌دهند.

امام‌جمعه موقت تهران اشرافی گری و معطل شدن مردم در ادارات را به‌دور از دین‌داری دانست و گفت: امروز برخی تصور می‌کنند که آنان باید همانند رییس جمهور‌های غربی و اروپایی قصر و کاخ داشته باشند.

وی ادامه داد: همین‌ها بودند که حل مشکلات را درگرو مذاکرات می‌دانستند بااین‌حال که از آمریکا تودهنی خوردند اما مجدد در فکر مذاکره با اروپا هستند. لیبرال‌ها هرگز نمی‌توانند مساله بانک‌ها را اصلاح کنند چراکه در جامعه اسلامی همه امور محکوم‌به تبعیت از احکام الهی است.

آیت‌الله صدیقی گرانی و مشکلات کشور را نتیجه بی‌دینی دانست و بیان داشت: مسؤولان حکومتی مسبب اصلی این گرانی‌های اخیر هستند چراکه به دین عمل نمی‌کنند اگر اینان عامل به دین بودند و بیت‌المال را به مردم می‌رساندند و جامعه را دچار تبعیض نمی‌کردند ما امروز شاهد این‌همه مشکلات نبودیم.

امام‌جمعه موقت تهران ادامه داد: اگر مسؤولان از ولایت‌فقیه تبعیت و اطاعت کنند مشکلات کشور حل می‌شود، رزق و روزی به دست خداوند است و اوست که حلال مشکلات می باشد بنابراین تمسک به مبانی اسلام نجات‌بخش است.

وی افزود: اینکه برخی، بیگانگان را ژن برتر بدانند این ذلت است، آنان فراموش کردند که ما در دوران دفاع مقدس با دست‌خالی در برابر همین به‌اصطلاح ژن برتر ایستادیم و آنان را شکست دادیم، اینان یادشان رفته است که داشتن راکتور و علم هسته‌ای برای ما خواب و رؤیا بود اما با تلاش دانشمندان هسته‌ای توانستیم تولید راکتورها را به 20 درصد برسانیم که متأسفانه همین غرب‌گراها تولید 20 درصد را کاهش دادند و به 3 درصد رساندند تا ما به سایر کشورها نیازمند شویم.

آیت‌الله صدیقی پویایی و بالندگی را ضامن پیشرفت و موفقیت کشور دانست و خاطرنشان کرد: در این جنگ اقتصادی باید فداکاری کرد و کار را از نااهلان گرفت و به اهل آن سپرد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات