۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۸۲۰۸۱
حجت الاسلام بخشی خبر داد؛

تحصیل ۴۰۰ طلبه در مدرس سطوح عالی مصلای قدس قم

مدیر حوزه علمیه مصلای قدس با اشاره به ساماندهی برنامه های تحصیلی در مصلای قدس قم، گفت: آزادی دروس را حفظ کردیم و برای برخی از دروس ۱۰ استاد معرفی شده است تا آزادی انتخاب استاد از طلبه سلب نشود.
دیدار اساتید با ‌آیت الله اعرافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامحسن بخشی مدیر حوزه علمیه مصلای قدس عصر امروز در دیدار اساتید این مرکز با آیت الله اعرافی، گفت: امسال دومین سالی است که این مدرس و پایگاه هدایت تحصیلی کار خود را با قوت آغاز کرده است.

وی افزود: در سال گذشته تحصیلی قریب به 400 نفر در سطوح عالی 2 و 3 در پایه های 7، 8، 9 و 10 مشغول به تحصیل بودند و امسال نیز با قدرت بیشتر برنامه های تحصیلی حوزه در سطح 2 و سطح 3 برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بخشی با اشاره به ساماندهی برنامه های تحصیلی در مصلای قدس اظهار داشت: آزادی دروس را حفظ کردیم و برای برخی از دروس 10 استاد معرفی شده است تا آزادی انتخاب استاد از طلبه سلب نشود.

وی ادامه داد: امسال 65 استاد در مصلای قدس به تدریس مباحث درسی سطوح عالی حوزه خواهند پرداخت، بحث دیگر پایگاه هدایت علمی و تربیتی بود تا مصلا به یکی از مراکز اصلی هدایت علمی و تربیتی تبدیل شود.

مدیر حوزه علمیه مصلای قدس از اعلام آمادگی جذب هزار طلبه برای هدایت علمی و تربیتی خبر داد و ابراز داشت: روزانه می توانیم  برای حدود 300 نفر برنامه داشته باشیم و تا کنون قریب 200 نفر در بحث هدایت علمی و تربیتی ثبت نام کردند.

در ادامه این دیدار اساتید حاضر به بیان دغدغه های خود و طلاب به مدیر حوزه های علمیه در زمینه های آموزشی، و پژوهشی پرداختند./1323/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات