۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۸۲۰۶۸
امام جمعه کرج:

وزیر و وکیل دلبسته به دشمن خائن به کشور هستند

امام جمعه کرج گفت: وزیر و وکیلی که به مردم القا کنند برای رفع مشکلات چاره‌ای جز راضی نگه داشتن دشمن نداریم خائن به مملکت و نظام هستند.
حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج، گفـت: خصلت خود بزرگ‌بینی یکی از معایبی است که خوبی‌ها و ثواب را ضایع خواهد کرد.

وی با اشاره به ولادت امام کاظم (ع) در روز هشت صفر، اظهار کرد: سالروز شهادت امام حسن‌مجتبی (ع) نیز بنا به روایتی هشتم صفر است که احادیث بسیاری در زمینه عزاداری برای ایشان وجود دارد.

خطیب‌نماز جمعه کرج به خیانت همسر امام حسن‌مجتبی (ع) و نحوه به شهادت رسیدن ایشان، اشاره کرد و یادآور شد: اثر تخریبی جنگ‌نرم و جنگ‌رسانه‌ای معاویه به شکلی بود که اطرافیان حضرت امام حسن‌مجتبی (ع) را نیز تحت تأثیر قرار گرفتند و به این امام معصوم (ع) جسارت کردند اما امام (ع) با تمام قوا به رسالت خود ادامه دادند و به تربیت انسان‌ها پرداختند تا در نهایت خط نفاق و دو‌رویی را از بین ببرند.

حسینی‌همدانی یادآور شد: مظلومیت امام حسن‌مجتبی (ع) در روز تشیع جنازه ایشان مشخص می‌شود، چرا که همه حاضر بودند تا طبق وصیت، ایشان را در مقابل قبر حضرت رسول دفن کنند اما دشمنان با اصابت تیر به پیکر پاک ایشان اجازه ندادند وصیت اجرایی شود و پیکر ایشان مظلومانه در قبرستان بقیع دفن شد.

وی بیان کرد: جنگ‌نرم با ابزار رسانه‌ای به شکل مختلف در همه زمان‌ها وجود داشته است و امروز نیز دشمنان با همین ابزار تلاش دارند در تفکر افراد تأثیرگذار باشند در واقع شکل و قیافه افراد تغییر می‌کند اما هدف و بسیاری از رفتارها همان است.

امام جمعه کرج ادامه داد: دشمنان سعی دارند انقلاب و تفکر اسلامی را در ما نابود کنند و نوع نگرش شیعیان را نشانه گرفته‌اند تا به هدف خود برسند.

حسینی‌همدانی اظهار کرد: باید در مقابل ناهنجاری‌ها و رشد بی‌حیایی مقابله کنیم چرا که دشمن سعی دارد آسیب‌های اجتماعی را توسعه دهند. آن‌ها مدام القا می‌کنند که نظام ما به بن‌بست رسیده است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به صورت مستمر تأکید کردند که در کشور هیچ مشکل غیرقابل حلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن فشار اقتصادی را به ما تحمیل کرده است، اظهار کرد: ما باید با بهره‌گیری از دانش و ظرفیت‌های داخلی به نقطه مطلوب و رفع مشکل برسیم؛ چرا با وجود این حجم از جوانان با استعداد و پایه کار با مشکل مواجه باشیم در حالیکه سیل عظیم نیروی انسانی باید وارد کار شوند و آن زمان است که کاری روی زمین نمی‌ماند.

خطیب نماز جمعه کرج دشمن را القا کننده یأس و ناامیدی در کشور دانست، بیان کرد: متاسفانه غرب پرستان در داخل کشور ادامه دهنده راه‌دشمن هستند و عده‌ای ظرفیت‌های داخلی را نمی‌شناسند و مسیر را خائنانه به سمت دشمن سوق می‌دهند، فرصت برای تبیین این مطالب کم و حرف برای بازگویی زیاد است.

حسینی‌همدانی با اشاره به آیاتی از قرآن مبنی‌بر اینکه دشمن تا تسلیم شدن کامل و تبعیت کامل از ما دست نخواهد کشید، گفت: چرا بر خلاف آیات قرآن عمل می‌شود؟ نباید به بیگانگان تکیه کنیم چرا که آتش آن‌ها به ما خواهد رسید و آن زمان است که بدون یاری خداوند خواهیم ماند.

وی ادامه داد: پیش از این القا می‌شد با امضای تفاهم‌نامه برجام تمام مشکلات کشور حل خواهد شد اما پس از دو سال هیچ اتفاقی نی‌افتاد، امروز نیز سعی دارند القا کنند به بن‌بست رسیده‌ایم و باز هم به دشمن دل بسته‌اند.

به گفته امام جمعه کرج وزیر و وکیلی که اینگونه القا می‌کنند که برای رفع مشکلات کشور چاره جز راضی نگهداشتن دشمن نداریم خائن به مملکت و نظام می‌باشد و این عین بیانات مقام معظم رهبری است.

حسینی‌همدانی ضمن انتقاد به تمسخر گرفته شدن مردم توسط وزیران، بیان کرد: اصلا این رفتار قابل قبول نیست حتی در برخی شرایط شاهد دستگیری کارمندان ادارات هستیم که این موضوع نشانگر کم‌کاری و رفتار نادرست آن‌ها است.

وی ادامه داد: باید با اقتدار اقتصادی خود به دشمن نشان دهیم که نقشه‌های دشمن محقق نخواهد شد و با بهره‌گیری از ظرفیت داخلی به همه اهداف خود در جمهوری اسلامی خواهیم رسید.

امام جمعه کرج تصریح کرد: یکی از وزرای دولت گفته است در شرایط کنونی چاره‌ای جز پذیرفتن "FATF" و "CFT" نداریم این نظر وزیر مربوطه تسلیم شدن در برابر دشمن است در حالیکه این تفکر به معنی خیانت به کشور است.

حسینی‌همدانی با اشاره به سخنان وزیر خارجه مبنی‌بر اینکه امضای این موارد تضمینی برای بهتر شدن شرایط اقتصادی کشور نیست، گفت: این تعهدنامه تنها به کم کردن بهانه آمریکا برای دشمنی با جمهوری اسلامی به امضا رسید.

وی ضمن انتقاد به نظر نمایندگان موافق طرح "CFT"  خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌گویند برای مصالح مردم این رأی را داده‌اند اما حاضر نستند رأی خود را به صورت شفاف اعلام کنند.

خطیب نماز جمعه کرج در پایان خاطرنشان کرد: مجلس نشینان در زمان رأی‌گیری در خصوص "FATF" به طوری القا کردند که مقام معظم رهبری با امضای آن موافق هستند در حالیکه رهبر فقیه انقلاب پیش‌از این اعلام کردند باید بررسی و دقت بیشتری در انجام این تعهدنامه داشته باشیم.

منبع: فارس

ارسال نظرات