۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۸۲۰۶۳
آیت الله طه محمدی:

دغدغه مسؤولان حل مشکلات مردم باشد

امام جمعه همدان خطاب به مسؤولان، گفت: باید به فکر امور معیشتی مردم باشید و دغدغه تامین نیازهای آن‌ها را داشته باشید چرا که بیشترین فشار بر روی مردم مستضعف است.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به توجه دین اسلام به گردشگری عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم در هفت سوره انسان‌ها را به گردشگری دعوت کرده است تا با سرنوشت گذشتگان آشنا شوند و از آن درس بگیرند.

وی ادامه داد: افراد در سفر و مشاهده مناطق مختلف باید از سرنوشت کسانی که قبلا در آن منطقه حکمرانی می کرده اند درس عبرت بگیرند.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: در گردشگری نه تنها با فرهنگ و سرنوشت دیگر کشور ها آشنا می شویم بلکه با فرهنگ آن ها آشنا می شویم و گردشگران نیز آن آداب و رسوم را به کشور خود خواهند برد.

وی به حضور سفرای فرهنگی بیش از 50 کشور در همدان اشاره و خاطر نشان کرد: امروز همدان به عنوان یکی از قطب های گردشگری جهانی شده است و باید از این موضوع استفاده کافی را ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: هزاران نفر به کشور ما می‌آیند تا از با آداب و رسوم ما آشنا شوند از این رو اخلاق صحیح و کردار درست ما می تواند تاثیر بسیار خوبی را برای تبلیغ دین اسلام داشته باشد.

وی با بیان این که احکام دین اسلام پاسخگوی همه نسل ها است گفت: مصریان برای اینکه ثروت خود را از دست ندهند با یکدیگر به صورت فامیلی ازدواج می کردند اما در نهایت نسلشان منقرض شد بنابراین متوجه می شویم که چرا خداوند ازدواج با محارم را حرام کرده است.

امام جمعه همدان خطاب به افراد اختلاس گر و محتکر یادآور شد: قدرتمندترین پادشاهان در طول تاریخ امروز نابود شده اند و به زیر خاک رفته اند شما هم مطمئن باشید که همه ثروت خود را در این دنیا باقی خواهید گذاشت و به آخرت خواهید رفت.

وی خطاب به مسؤولان تاکید کرد: باید به فکر امور معیشتی مردم باشید و دغدغه تامین نیازهای آن‌ها را داشته باشید چرا که بیشترین فشار بر روی مردم مستضعفی است که در راه انقلاب همه چیز خود را فدا کرده اند./979/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات