۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۸۲۰۴۶
آیت الله طبرسی:

مشکلات کشور با مدیریت جهادی و راه حل های خردمندانه رفع می شود

امام جمعه ساری با تأکید بر این که همان طور که رهبر انقلاب نیز فرمودند این کشور بن بستی ندارد، گفت: همه مشکلات کشور را می توانیم با مدیریت جهادی، تفکر انقلابی و راه حل های خردمندانه رفع کنیم.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، این اجتماع عظیم را حرکتی بزرگ در جهت اثبات حقانیت فرهنگ حسینی در جهان برشمرد.

وی با بیان این که هر ساله با وجود همه توطئه ها و تبلیغات دروغین دشمن شاهد برگزاری پرشورتر مراسم اربعین حسینی هستیم، افزود: امروز اجتماع عظیم اربعین به یک مانور مهم سیاسی و مذهبی امت اسلامی در جهان مبدل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که خوشبختانه یک وحدت و همدلی مناسبی میان مسؤولان برای حضور هرچه باشکوه تر مردم در مراسم اربعین حسینی وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود برای تقویت حضور عاشقان حسینی در این مراسم معنوی بهره گرفته شود.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که تجربه ثابت کرده که نمی توان به کشورهای غربی در معاهده های بین المللی اعتماد کرد، بیان داشت: در جدیدترین و تازه ترین بدعهدی غربی می توان همین برجام را یادآور شد که پس از سال ها بحث و بررسی به راحتی از سوی آمریکایی ها نقض شد.

امام جمعه ساری با بیان این که اصولاً غربی ها در معاهدات بین المللی تنها به فکر منافع نامشروع خود هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه این کشورها که خود را داعیه دار اداره جهان می دانند حتی از سازمان های بین المللی نیز در جهت منافع سلطه طلبانه خود استفاده می کنند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که در حالی کشورهای غربی مدعی دفاع از حقوق بشر شعار حمایت از انسانیت را سر می دهند که در سایه حمایت ها و چراغ سبزهای آنها سعودی در یمن مرتکب جنایت های بشری بسیاری می شوند، تصریح کرد: متأسفانه این سازمان تنها نظاره گر کشتار مردم بی گناه یمن از سوی آل سعود در سایر هم پیمانانش در این کشور است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سعودی ها با دلارهای نفتی که در اختیار دارند دست به هر جنایتی می زنند، خاطرنشان کرد: این رژیم جنایت کار در جدیدترین جنایت حتی به یک روزنامه نگار منتقد خود نیز رحم نکرد و در حال حاضر این فرد وضعیت نامعلومی دارد.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این کشور بن بستی ندارد، گفت: همه مشکلات کشور را می توانیم با مدیریت جهادی، تفکر انقلابی و راه حل های خردمندانه رفع کنیم./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات