۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۸۲۰۴۵
امام جمعه کرمان:

قرارداد FATF عزت ملی را زیر سؤال می برد

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که قرارداد FATF عزت ملی را زیر سوال می برد، گفت: خطوط قرمز نظام باید در پیوستن به قراردادهای بین المللی حفظ شود.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با استناد به سخنی از حضرت علی(ع)، اظهار کرد: تقوا زندگی انسان را به آرامش راهنمایی می کند.

وی با اشاره به بسترهایی که بعد از رحلت پیامبراکرم(ص) در جامعه اسلامی ایجاد شد، تصریح کرد: مردمی که بعد از حضرت محمد(ص) در بلادهای اسلامی زندگی می کردند، سکوت را پیشه کردند، سکوت آنها در برابر ظلم حادثه کربلا را به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که دین اسلام فرهنگ سازی و فرهنگ مداری را به مردم آموخت، بیان کرد: ایثار، برادری، برابری و شهادت طلبی نمونه هایی از فرهنگ های اسلامی است که پیامبراکرم(ص) به مردم هدیه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با استناد به سخنی از حضرت علی(ع) و با بیان این که انحراف های فتنه گران در جامعه اسلامی از ترویج فرهنگ پلید آنها شکل می گیرد، تاکید کرد: یکی از خصویات افرادی که می خواهند جامعه را دگرگون کنند این است که می خواهند با دروغ ها و سوء استفاده از جوانان، آن ها را از دین و انقلاب دور کنند.

وی با بیان این که سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان نشانه مظلومیت مردم کرمان است، تصریح کرد: سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان سند جانبازی مردم استان کرمان و نشان دادن چهره ستمگر رژیم طاغوتی شاه ملعون است.

امام جمعه کرمان با اشاره به قرارداد و ماجرای FATF، اظهار کرد: بحث ها و مسئله های ملی که عزت اسلامی در گرو آنها قرار دارند خط قرمز کشورمان هستند.

وی با اشاره به اینکه دلسوزان نظام و کشور وظیفه دارند هیچگاه بحث های ملی را وارد بحث های جناحی و سیاسی خود نکنند، گفت: ورود هر قراردادی که بخواهد عزت ملی کشور را نشانه برود، خطوط قرمز ما می باشد و شورای نگهبان هیچ وقت اجازه نمی دهد که غرور ملی و عزت ما خدشه دار شود./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات