۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۸۲۰۴۳
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی:

دلارهای آل سعود و سلاح های اروپا و آمریکا منطقه را به آشوب کشید

امام جمعه موقت تهران با بیان این که سلطه گران داعش را خلق کردند و با دلارهای آل سعود و سلاح های اروپا و آمریکا منطقه را به آشوب کشیدند، گفت: دسیسه های دشمن نمی تواند به پیوند با عاشورا آسیب بزند.
حجت الاسلام ابوترابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد حسین ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران در یادواره 59 تن از شهدای فراش محله بهشهر و بزرگداشت عالم مجاهد و فاضل آیت الله سیدعبدالکریم هاشمی نژاد، امنیت امروز جامعه اسلامی را مرهون و مدیون شهدا دانست و گفت: اگر شهدا نبودند امروز در اوج امنیت و عزت نمی توانستیم در نجف و کربلا حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به این که کسانی که آلوده به گناه و ظلم بودند دنیای خوبی نداشتند و هیچ ثروتی با ظلم به دیگران دنیا را آباد نمی کند، افزود: مقام همراه با گناه برای دنیا ثمره ماندگار و قابل احترامی ندارد شاید صندلی باشد اما در این دنیا پایه هایش فرو می ریزد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که انسان های آلوده به گناه از ثبات قدم برخوردار نیستند و نمی توان به آنها اعتماد کرد و در مقابل افرادی که اهل ایمان هستند؛ قابل اعتماد هستند، گفت: شهدا ثابت قدم بودند و به استقبال شهادت رفتند، استوار حرکت کردند و می توان به راهشان اعتماد کرد و افرادی که در طوفان حوادث ثابت قدم هستند؛ خیانت نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که قول ثابت، ایمان به رسالت و توحید است، ادامه داد: شهدا، ایمان ناب شهید هاشمی نژاد و استواری رهبری انقلاب به دلیل قول ثابت است که ایمان و اعتقاد به خدا می آورد.

وی خاطرنشان کرد: قول ثابت از تحریم های سخت هسته ای با قدرت عبور می کند، در سوریه می ایستد و یک کشور اسلامی را از حلقوم استکبار بیرون می آورد.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که سلطه گران داعش را خلق کردند و با دلارهای آل سعود و سلاح های اروپا و آمریکا منطقه را به آشوب کشیدند، افزود: دسیسه های دشمن نمی تواند به پیوند با عاشورا آسیب بزند و به همین دلیل ایمان، انسان را ثابت قدم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که عدالت عامل رشد اقتصادی و کاهش بیکاری و فقر است، ادامه داد: ملت ایران و راهی جز استقلال، امنیت، مردم سالاری و انتخاب درست و وحدت ملی ندارد.

وی با اشاره به این که عزت، اقتدار سیاسی، امنیت، افتخارآفرينی و مردم سالاری با دارا بودن رهبر مقتدر صالح، عادل، شجاع و شهدا و انسجام ملی و اسلامی ایجاد شده است، افزود: در کنار همه مشکلات چهار دهه انقلاب، زیرساخت های اقتصادی در اوج شکل گرفت و امروز باید برای خلق ثروت و اشتغال تلاش کرد./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات