۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۸۲۰۳۷
سردار مجیدی:

بزرگترین ویژگی شهید همدانی دشمن شناسی بود

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: امروز که رهبری حکیم و فرزانه داریم راه خیلی روشن است و باید همانند شهید همدانی که راه را خیلی خوب انتخاب کرد راه را از بی راهه تشخیص دهیم.
سومین سالگرد شهید همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درهمدان سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان شب گذشته در سومین سالگرد شهید حسین همدانی همدان را شهر بزرگانی دانست و گفت: اگر نفس بزرگان همدان نبود معلوم نبود ما امروز کجا بودیم.

وی ادامه داد: بزرگانی چون شهید مدنی، شهید حیدری و علمایی همچون آیت الله آخوند که نتیجه هدایتگری آن عزیزان تربیت کردن امت مومن امروز است.

سردار مجیدی تاکید کرد: امروز اگر در این جا برای پاسداشت شهدای مدافع حرم جمع شدیم به برکت تربیت هایی است که در جلسات مختلف از ابتدای انقلاب در خدمت این بزرگان بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه استان همدان شهر دارالمومنین و دار المجاهدین است گفت: امروز در جای جای استان همدان هر کجا نگاه می کنیم یاد و نمادی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را می بینیم و این باعث افتخار استان همدان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) دشمن شناسی را نیاز امروز کشور عنوان کرد و افزود: کوچک ترین خللی در دشمن شناسی برای شهید همدانی وجود نداشت.

وی افزود: وقتی که سیر زندگی شهید را نگاه می کنیم مبارزه با طاغوت و گروهک های مختلف، حضور در هشت سال دفاع مقدس و جبهه اقتصادی و حضور پررنگ در خاموش کردن فتنه 88 و در جبهه مقاومت همه نشان از قدرت دشمن شناسی شهید همدانی دارد.

سردار مجیدی خاطر نشان کرد: حلقه مفقوده ما در امروز این جمله است "دشمن شناسی"، یعنی بتوانیم خوب دشمن را بشناسیم و در انتخاب دمشن در تردید قرار نگیریم.

وی با بیان اینکه امروز انتخاب و شناسایی دشمن کار ساده ای است گفت: امروز که رهبری حکیم و فرزانه داریم راه خیلی روشن است و باید همانند شهید همدانی که راه را خیلی خوب انتخاب کرد راه را از بی راهه تشخیص دهیم.

سردار مجیدی در پایان اظهار داشت: شهید حسین همدانی در طول این چهل سال در انتخاب دشمن مردد نبود و این شهدای مدافع حرم فرزندان شهید همدانی قدم جای پای این شهید بزرگوار گذاشتند و همان رسالت شهید را ادامه دادند./979/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات