۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۸۲۰۲۸

رییس کمیته امداد با امام جمعه تبریز دیدار کرد

رئیس کمیته امداد در سفر به استان آذربایجان شرقی با نماینده ولی‌فقیه و استاندار به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رییس کمیته امداد با امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در دیدار با امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه ۶۰۰ هزار خانوار وارد چرخه حمایتی این نهاد شده‌اند اظهار داشت: هم اکنون هیچ فردی پشت نوبت دریافت خدمات از کمیته امداد نیست. 

وی با بیان این‌که یکی از ماموریت‌های این نهاد اشتغال‌زایی برای مددجویان است، گفت: تا پایان امسال ۲۷۰ هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به به مددجویان پرداخت می‌شود.

فتاح راغب بودن بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را خوش حسابی مددجویان و عملکرد کمیته امداد دانست و افزود: اگر مددجویی نتواند اقساط خود را به موقع پرداخت کند کمیته امداد این اقساط را پرداخت می‌کند.

فتاح با اشاره به این‌که در شش ماه نخست امسال مشارکت مردم استان آذربایجان شرقی ۴۰ درصد رشد داشته است، اعلام کرد: رشد ۲۱ درصدی صدقه در این استان نشان دهنده اعتماد مردم به کمیته امداد است. 

رییس کمیته امداد با بیان اینکه متوسط کمک‌های حامیان به ایتام ۲۲۵ هزار تومان افزود: این رقم در در شهرستان میانه ۴۰۰ هزار تومان است که از میانگین کشوری بالاتر است. 

وی با اشاره به برنامه های آتی پیش بینی شده برای استان آذربایجان شرقی گفت: ماه آینده حدود هفت هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام خواهند شد./۹۳۵/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات