۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۸۲۰۲۷
امام جمعه تبریز:

کمیته امداد دیدگاهی سیاسی و جناحی ندارد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی یکی از شاخص های رفتاری مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) را عملکرد فراجناحی آنان دانست.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شب گذشته در دیدار پرویز فتاح، رییس کمینه امداد امام خمینی(ره)‌ با تمجید از عملکرد کمیته امداد در کاهش فقر و خدمت به نیازمندان، اظهار داشت: موفقیت های کمیته امداد در زمینه توانمدسازی مددجویان و جذب کمک های خیران نشان دهنده اعتماد مردم به این نهاد انقلابی است.

وی افزود: کمیته امداد از یادگارهای ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدف کمک به فقرا و محرومیت زدایی از جامعه است و خوشبختانه روحیه خدمت به نیازمندان در بین امدادگران این نهاد موج می زند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تقدیر از عملکرد کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: رفع مشکل نیازمندان توفیقی است که خداوند نصیب بندگان خوبش می کند و این توفیق نیز نصیب کارکنان کمیته امداد شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یکی از شاخص های رفتاری در بین مدیران کمیته امداد را عملکرد فراجناحی آنان عنوان کرد و گفت: تلاش امدادگران این نهاد برای حل مشکلات، نور امید را در دل نیازمندان روشن کرد.

همچنین مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال ۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد استان جذب شد، گفت: امیدوار هستیم در شش ماهه دوم سال جاری نیز به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد عمل کنیم.

وی با تقدیر از فعالیت های کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، افزود: رویکرد اشتغال زایی برای مددجویان رویکرد درستی است.حمایت از مددجویان خودکفا شده باید تداوم داشته باشد و برای فروش محصولات تولیدی آنان بازاریابی شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تعداد قابل توجه خیران در این استان، بیان کرد: حمایت از کمیته امداد وظیفه اداری و اعتقادی ما است چون این نهاد در خدمت به مددجویان، کاهش فقر و اشتغال زایی موفق بوده است./۹۳۵/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات