۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۸۲۰۱۷
حجت الاسلام خراسانی نژاد:

همایش حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت دامغان برگزار می شود

عضو مجمع نمایندگان از برپایی همایش «حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت دامغان» خبر داد و گفت: در این همایش سعی شده است تا نقش روحانیان دامغانی در شکل گیری انقلاب اسلامی مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرد.
نشست طلاب دامغان / حجت الاسلام خراسانی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام خراسانی نژاد نماینده طلاب دامغان در مجمع نمایندگان طلاب عصر امروز در گردهمایی طلاب و فضلای دامغان به اهمیت قدردانی از فرصت های زندگی اشاره کرد و گفت: انسان ها باید در این دنیا کاری کنند تا در آخرت سعادتمند شوند، بنابراین باید دانست که اگر در کارهای خود اخلاص نداشته باشیم همه اعمالمان تباه خواه شد.

وی مجمع طلاب دامغان را در مقایسه با سایر مجامع طلاب موفق تر خواند و با اشاره به ضرورت آگاهی دهی و بصریت بخشی طلاب اظهار داشت: این گردهمایی ها سبب تقویت بصیرت طلاب شده و سبب جلوگیری از انحرافات می شود.

حجت الاسلام خراسانی نژاد خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم نمایندگان طلاب این است که با ایجاد ارتباط صمیمی با طلاب از وضعیت زندگیشان آگاه شده و در زمینه های مختلف آن ها را کمک کنند و اگر احیاناً مشکل و یا آسیبی مشاهده کردند مانع آن شوند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تأکید بر این که همه امور باید با توکل بر خداوند صورت بگیرد، ابراز کرد: اگر نیت ها خالص باشد، خداوند همه مشکلات مادی و معنوی را حل خواهد کرد؛ نمونه بارز عنایت خداوند به کراهیا خالصانه شکل گیری انقلاب اسلامی بود، زیرا امام خمینی(ره) سرمایه ای جز توکل بر خداوند نداشتند و همین هم موجب شکوفایی انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به ضرورت انجام کارهای تشکیلاتی از سوی طلاب مطرح کرد: بر اساس مطالبات رهبر معظم انقلاب همه ما باید به صورت تشکیلاتی کار کنیم تا به آن هدف والایی که انقلاب اسلامی در مقابل ما نهاده است دست پیدا کنیم؛ هدف اصلی ما زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است و باید در این راه با جدیت و به صورت تشکیلاتی عمل کنیم.

حجت الاسلام خراسانی نژاد با ابراز نگرانی از فعالیت های دشمن در زمینه ایجاد انحراف در مهدویت بیان کرد: امروز صهیونیسم علمدار جبهه باطل شده و همه توان خود را به کار بسته تا کل جامعه بشری را به انحراف بکشاند، بر این اساس ما وظیفه داریم به عنوان سربازان جبهه حق تحت ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در برابر دشمن ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم دشمن در زمینه مهدویت انحراف ایجاد کند.

نماینده طلاب دامغان در مجمع نمایندگان طلاب در ادامه با بیان این که امام حسین(ع) باید جهانی شود تا زمینه ظهور فراهم آید، ابراز داشت: شکوه اربعین هر سال از سال گذشته بیشتر می شود و استکبار جهانی برای همین سعی دارد این فرهنگ ناب را رو به حاشیه رانده و آن را به زمین بزند.

وی در پایان از برپایی همایش «حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت دامغان» خبر داد و گفت: در این همایش سعی شده است تا نقش روحانیان دامغانی در شکل گیری انقلاب اسلامی مورد تحقیق و بررسی قرار بگیرد که به نوبه خود کاری ارزشمند و یگانه است./841/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات