۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۸۲۰۰۳
نماینده خبرگان رهبری:

رفع مشکلات و مدیریت صحیح کشور ویژگی مدیر موفق است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت:مدیر موفق کسی است که در زمان های بحران و اوج مشکلات جامعه را مدیریت کرده و برای رفع آنها اهتمام کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در شورای اداری شهرستان مراغه که با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور همراه بود، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم چیزی نیست که بتوان کتمان کرد.

وی با بیان این‌که منشأ بخشی از مشکلات اقتصادی ناشی از سوءمدیریت و بخشی مربوط به تحریم های غرب است، خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کشور جامعه را با آسیب‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی مواجه می‌کند، امروز اغلب اقشار جامعه با مشکلات معیشتی مواجه هستند.

امام جمعه مراغه با تقدیر از اقدامات ارزشمند کمیته امداد در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه گفت: کمیته امداد از بدو تأسیس که به ابتکار امام خمینی(ره) بوده است؛ اقدامات مناسبی در زمینه حمایت از اقشار آسیب پذیر انجام داده که باید سعی شود، در جهت خودکفایی و خوداشتغالی مددجویان حرکت شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پایان افزود: مهم ترین اثر و برکت نظام اسلامی در جامعه استقلال و آزادی است که در برخی کشورهای منطقه از آن اثری به چشم نمی خورد؛ مدیر موفق کسی است که در زمان های بحران و اوج مشکلات جامعه را مدیریت کرده و برای رفع آنها اهتمام کند.

همچنین علی جلیلی، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با بیان این‌که دشمن با جنگ نرم و اقتصاد به مقابله با نظام اسلامی آمده است، گفت: امروز جنگ اقتصادی مانند هشت سال دفاع مقدس حائز اهمیت بوده و مسؤولان باید با روحیه جهادی در این عرصه تلاش کنند.

وی افزود: با رهبری داهیانه ولایت فقیه و ایستادگی مردم می توانیم ستاد جنگ اقتصادی را تشکیل داده و به پیروزی برسیم، حقیقت مسأله آن است که امروز بیش از هر زمانی نیازمند همدلی و همگرایی مردم و مسؤولان برای مقابله با توطئه های اقتصادی دشمن هستیم.

همچنین ابراهیمی، مدیر کمیته امداد مراغه در سخنانی با بیان این‌که پنج هزار و 800 خانوار با 10 هزار و 100 نفر در مراغه تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند، گفت: در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال زا نیز در طول سال گذشته 80 میلیارد ریال تسهیلات برای مددجویان ارائه شده که تمامی آن نیز جذب و پرداخت شده است.

وی با بیان این‌که حمایت خیرین مراغه‌ای در شش ماهه اول سال جاری 34 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: طرح مفتاح الجنه نیز که برای اولین بار در کشور در این شهرستان اجرایی شد که شاهد مشارکت گسترده و مسؤولان بودیم./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات