۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۸۱۹۴۲
حجت الاسلام مهدی:

رهنمودهای ولایت فقیه آیین رحمت و عزتمندی جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ولایت را محور وحدت خواند و گفت: رهنمودهای ولایت فقیه آیین رحمت و عزتمندی جامعه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، رهنمودهای ولایت فقیه را آیین رحمت و عزتمندی جامعه عنوان کرد و بیان داشت: وجود ولایت فقیه در کشور یک موهبت و نعمت الهی است.

وی ولایت را محور وحدت خواند و افزود: وحدت و همدلی راه مقابله با توطئه های دشمنان و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است همواره مهم ترین راه برون رفت از مشکلات گوناگون کشور بهره مندی از رهنمودهای روشنگرانه ولایت فقیه بوده و هست.

وی خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی که دشمنان این مرز و بوم سعی دارند تا از هر طریق ممکن کشور مقتدر و با عزت ایران اسلامی را ضعیف نشان دهند، وظیفه هر ایرانی است با اطاعت و حمایت از رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) و با اتحاد و همدلی در راه پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور قدم بردارد.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: رفع مشکلات اقتصادی معیشتی در سایه وحدت و همدلی مسؤولان، مدیریت جهادی و مدیریت صحیح برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: در مسائل عمومی جامعه اسلامی که یکی از مهم ترین آنها دفاع از اسلام و مسلمین بر ضد کفار و مستکبران متجاوز است، اطاعت از حکم ولی امر مسلمین ضروری است./۳۰۳خ/9451/

ارسال نظرات